۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۹۱۷۷۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت مؤلفه مهم رشد اقتصادی است

امنیت مؤلفه مهم رشد اقتصادی است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امنیت را از مؤلفه های مهم رونق اقتصادی خواند و گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی و پیشرفت باید امنیت پایدار حفظ و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، پیش از ظهر امروز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گفت:  امنیت و آرامش جامعه حاصل تلاش نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر همکاری مردم برای  معرفی متخلفان و همکاری با نیروی انتظامی، افزود: امنیت کشور در سایه نیروهای مسلح است که بر تجهیزات خود اتکا دارند.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر توان داخلی سبب شده است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان برترین نیروهای مسلح جهان قرار گیرند، گفت: این شکوه و عظمت ملت در سایه ولایت محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امنیت پایدار را پایه اصلی هر اقدامی عنوان کرد و گفت: حفظ و برقراری امنیت برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و اتقای امنیت جامعه مردم با نیروی انتظامی همکاری لازم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان سرافرازی ملت را در گرو داشتن نیروهای مسلح مقتدر عنوان و بیان کرد: نیروهای مسلح در مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم برخورد قاطعی می‌کنند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات