۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۹۱۸۵۳

آغاز به کار دوره های هنری و رسانه ای ویژه بانوان طلبه

آغاز به کار دوره های هنری و رسانه ای ویژه بانوان طلبه
مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت توانمندسازی بانوان طلبه و مبلغ در زمینه های مختلف هنری و رسانه ای خبر از آغاز به کار چند دوره آموزشی داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ماندانا جلالی، مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه امروز سواد رسانه و آشنایی با این دانش در سطح جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: سیزدهمین دوره آموزش سواد رسانه با تاکید بر جریان شناسی فضای مجازی با حضور بیش از 900 نفر از بانوان طلبه از استان های مختلف کشور آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران افزود مهارت افزایی و توانمندسازی بانوان طلبه و مبلغ تولید محتوای سالم و نشر آن در بسترهای گوناگون همواره به عنوان یکی از دغدغه های اصلی این اداره کل مطرح بوده است و در همین راستا از متقاضیان، جهت شرکت در اولین دوره آموزش تولید موشن گرافیک و اینفوگرافیک با استفاده نرم افزار پاورپوینت ثبت نام به عمل آمد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر بانوان طلبه و مبلغ از دوره های آموزش تولید موشن گرافیک و اینفوگرافیک با استفاده نرم افزار پاورپوینت ادامه داد: دوره آموزش تولید موشن گرافیک از ابتدای هفته جاری آغاز به کار کرده است و در تلاشیم تا انتهای هفته نیز دوره آموزش تولید اینفوگرافیک را آغاز نماییم.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد با برنامه ریزی صورت گرفته در آذرماه سال جاری اولین دوره آموزش مجازی کارگردانی نیز ویژه بانوان طلبه و مبلغ راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظرات