۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۹۱۹۰۴
استاد حوزه با اشاره به حادثه مسجد قندوز افغانستان:

داعش با تفکرات ضدانسانی به دنبال ایجاد یک فتنه بزرگ در جهان اسلام است

داعش با تفکرات ضدانسانی به دنبال ایجاد یک فتنه بزرگ در جهان اسلام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالاری گفت: گروهک تروریستی داعش با تفکرات ضدانسانی و ضددینی و اسلامی که دارد به دنبال ایجاد یک فتنه بزرگ در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری امروز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اساتید حوزوی کرمانشاه در سخنانی با اشاره به رشد پدیده تروریست منطقه ای و جهانی اظهار داشت: سالیان متمادی است که ایجاد گروهک های تروریستی در جهان به ویژه در مناطقی به مانند خاورمیانه به یکی از ترفندهای دشمنان و ابرقدرت ها برای ادامه استثمارشان تبدیل شده است.

این استاد حوزه علمیه افزود: هدف از تشکیل و هویت بخشی به این گروهک های تروریستی از بین بردن وحدت در جهان اسلام و از سوی دیگر در برابر هم قرار دادن برادران دینی است، لذا باید جهان اسلام از چنان بصیرتی برخوردار باشد که فریب این توطئه های ننگین را نخورد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه و جنایت تروریستی در مسجد قندوز افغانستان، تاکید کرد: در سال های اخیر بسیاری از مومنین و نمازگزاران بی گناه به دست همین تروریست های اجیر شده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که این برای جهان بشریت مایه شرمساری است.

حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: متاسفانه گروهک تروریستی داعش با تفکرات ضدانسانی و ضددینی و اسلامی که دارد به دنبال ایجاد یک فتنه بزرگ در جهان اسلام است، بنابراین انفجار تروریستی در مسجد قندوز افغانستان تنها نمونه کوچکی از جنایت های گروهک تکفیری ـ صهیونیستی داعش علیه بشریت به ویژه مسلمین است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر رسانه های بیگانه از این نوع جنایت ها به سود منافع خود بهره برداری می کنند به نحوی که ابتدا این جنایت را به خود مسلمین نسبت می دهند و سپس زیرساخت های اسلام هراسی را در جهان غرب و... ایجاد می کنند.

وی اظهار داشت: این جنایت ها در جهان اسلام در صورتی انجام می شود که در بطن و متن دین رحمانی اسلام هرگونه تعدی به دیگران حتی شکستن شاخه درخت یک جنایت و گناه بزرگ محسوب می شود، لذا باید پرسید یک مسلمان راستین و پیرو قرآن و رسول اکرم (ص) آیا می تواند چنین جنایت ضدانسانی انجام دهد یا نه؟!

حجت الاسلام سالاری با انتقاد از سکوت معنادار حامیان دورغین حقوق بشر اظهار داشت: کسانی که شعار دموکراسی و آزادی آنان گوش بشریت را کَر کرده است به چه دلیل در بحث جنایت مسجد قندوز افغانستان اینگونه سکوت پیشه کرده اند؟!

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها راه رهایی جهان اسلام از دست این نوع جنایت های دهشتناک ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و عملی است، زیرا بهترین سلاح در برابر این جنایتکاران و تروریست ها وحدت است./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات