۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۹۲۰۰۶
به همت مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی؛

دوره شناخت مدعیان دروغین مهدویت برگزار می شود

دوره شناخت مدعیان دروغین مهدویت برگزار می شود
خراسان رضوی - مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان دوره شناخت مدعیان دروغین مهدویت را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، دفتر تاریخ را که ورق بزنی، خواهی دید همواره دروغ پردازان نابکاری بوده اند که خودشان را رهبر حقیقی معرفی کرده اند تا سیر واقعی هدایت را منحرف و انسان ها را به سوی پرتگاه های مخوف ضلالت و گمراهی ببرند. این افراد عَلَم جهالت بر دوش نهاده تا خلق را به سوی پس کوچه های ظلمت رهنمون شوند.

ازین رو مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج (خراسان رضوی) برای منتظران و علاقه مندان آن حضرت دوره ای با عنوان «شناخت مدعیان دروغین مهدویت» تدارک دیده تا بدین وسیله طلاب و دانشجویان عزیز ضمن آشنایی خود و شناخت مدعیان دروغین به مردم و اطرافیان خود آگاهی داده و مانع انحراف افکار عمومی شوند.

این دوره معرفتی مجازی با تدریس اساتیدی همچون شهبازیان، هوشیار، شفیعیان و قدرت پناه در سرفصل هایی با عنوان جریان شناسی فرقه ها و مدعیان دروغین مهدویت، معرفی فرقه های انحرافی فعال در ایران، نحوه برخورد و مواجهه با فرقه ها و مدعیان دروغین، نقد احمد الحسن الیمانی و نقد منصور هاشمی خراسانی برگزار می شود.

30 مهرماه زمان پایان مهلت ثبت نام این دوره است که  شهریه آن با 65% تخفیف 47,000 تومان شده و در نهایت نیز گواهی نامه پایان دوره از مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج (خراسان رضوی) به شرکت کنندگان ارائه می شود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا وجود پرسشی پیرامون این دوره می توانید با شماره راهنما 05132211413 (وقت اداری) تماس بگیرید./933/پ۲۱۰/

جواد رستمی
ارسال نظرات