۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۹۲۰۲۹
سرگروه تبلیغی انوارالزهراء:

در سال تحصیلی کنار دانش آموزان خواهیم بود

در سال تحصیلی کنار دانش آموزان خواهیم بود
حجت الاسلام ظهرابی گفت: در سال تحصیلی برنامه های تخصصی حوزه کودک و نوجوان را از سر خواهیم گرفت و براساس تخصص های لازم مبلغین این گروه به مناطق مشخص شده اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام ظهرابی سرگروه تبلیغی انوارالزهراءسلام الله علیها در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به گزارش گوشه ای از عملکرد تبلیغی گروه خود عنوان کرد: تنها شغل و گروهی که کرونا، زلزله، سیل و شرایط آسایش و سختی برایش معنا و مفهومی ندارد، روحانیت و جهاد تبلیغی است.

وی ادامه داد: در این یکی، دو سالی که از شروع همه گیری کرونا می گذرد بسیاری از مشاغل تعطیل یا به صورت نیمه تعطیل در آمد، اما با توجه به حساسیت و نیاز به حضور جامعه روحانیت در کنار مردم و تسلی خاطر به جامعه، هر چند محدود اما با تمام توان به انجام وظیفه پرداخته اند.

سرگروه تبلیغی انوارالزهراء(س) اظهار داشت: به مناسبت ایام عزاداری دهه آخر صفر، جمعی از مبلغان حوزه علمیه قم در قالب گروه تبلیغی انوارالزهراء (سلام الله علیها) تحت اشراف دفترحضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(حفظه‌الله) با زمینه سازی صورت گرفته، در مناطق محروم روستايي شهرستانهای آق قلا و رامیان، دراستان گلستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، به امر تبلیغ دین پرداختند.

وی با اشاره به  برگزاری برنامه های متنوع تبلیغی ازجمله روضه های خانگی، عزاداری و دسته روی روز اربعین و 28صفر، اطعام عزاداران، ایستگاه صلواتی، مواسات و همدلی، توزیع پک غذایی، پوشاک و لوازم التحریر بین فقرا نیازمندان، خاطرنشان کرد: مبلغین این گروه علاوه بر موارد ذکر شده، فعالیت دیگری از جمله حلقه های معرفت، مشاوره، برنامه های متنوع ویژه کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات مختلف، آموزش احکام تصویری،  مجالس روضه خوانی و دعا و زیارت به مدت 12روز  در برخی از نقاط هدف داشتند.

حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به برگزاری مدارس به صورت حضوری تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در صورت باز شدن مدارس و حضور دانش آموزان در طی سال تحصیلی برنامه های تخصصی حوزه کودک و نوجوان را از سر خواهیم گرفت و براساس تخصص های لازم مبلغین این گروه به مناطق مشخص شده اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات