۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۹۲۱۳۸
امام‌ جمعه ایلام:

تمام ظرفیت‌ها برای محرومیت زدایی در استان ایلام بکارگیری شود

تمام ظرفیت‌ها برای محرومیت زدایی در استان ایلام بکارگیری شود
ایلام ـ حجت الاسلام کریمی تبار گفت: با توجه به محرومیت استان ایلام، تمام ظرفیت‌های برای محرومیت زدایی به کارگیری شود

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امروز در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن ایلام اظهار کرد: وقتی روحیه جهادی پای کار باشد، می‌بینیم که محروم‌ترین اقشار این امید را پیدا می‌کنند که صاحب مسکن شوند.

وی تصریح کرد: آماری که ارائه شد که در طول دو سال ۴ هزار واحد مسکونی به مجموعه استان اضافه بشود، این آمار کوچکی نیست و خیلی آمار چشمگیری است و تحولی را می‌تواند در استان ایجاد کند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: ساماندهی که از طریق طرح روستا دارد انجام می‌گیرد، یعنی هر جا بنیاد مسکن حضور پیدا کرده است و روستا ساماندهی شده، روستا واقعاً خیلی تمییز و دلنشین و جذاب است و از آن حالی که قبلاً بوده درآمده است

امام جمعه ایلام تصریح کرد: با توجه به محرومیت استان، تمام ظرفیت‌های برای محرومیت زدایی به کارگیری شود و با توجه به اینکه جمعیت کل استان به اندازه یک شهر کوچک است، تلاش کنیم تا به جایی برسیم که اقشاری که جامعه هدف بنیاد مسکن هستند بیشتر بتوانیم برای آنها مسکن ساخته شده و خدمات مطلوب ارائه شود.

وی افزود: کرد: در شرایط فعلی خیلی‌ها برای رهن و اجاره به ما مراجعه می‌کنند که با درآمدشان همخوانی ندارد، بنیاد مسکن برای افزایش سهمیه ساخت مسکن در استان تلاش کند./د۱۰۱/

ارسال نظرات