۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۹۲۱۷۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در مسابقه تفسیر سوره مبارکه فتح

شرکت طلاب لرستانی در مسابقه تفسیر سوره مبارکه فتح
لرستان - عزیزی گفت: طلاب و مبلغان حوزه علمیه خواهران لرستان به صورت مجازی در آزمون مسابقه تفسیر سوره مبارکه فتح شرکت می کنند.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارکه فتح، ویژه خواهران طلبه و مبلغ استان خبر داد و بیان داشت: آزمون این دوره از مسابقات قرآنی به صورت آنلاین برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان تفسیر سوره مبارکه فتح را از تفسیر نمونه، به صورت آنلاین برای خواهران طلبه و مبلّغ استان لرستان برگزار می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب و خواهران مبلغ حوزه علمیه 29 مهرماه به صورت آنلاین در تارنمای آزمون به نشانی www.zekraflak.ir در آزمون تفسیر سوره مبارکه فتح شرکت می کنند.

عزیزی در ادامه به برگزاری نشست های اخلاق فردی و اجتماعی برای طلاب مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این دوره به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی به برگزاری نشست «تاثیر بدگویی در اخلاق فردی و اجتماعی» با همکاری مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز اشاره کرد و عنوان داشت: این نشست به صورت مجازی در کوثر نت، سامانه سیما، معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد.

عزیزی هدف از برگزاری این نشست ها را تقویت توانایی تبلیغی طلاب و هدایت فعالیت های تبلیغی به سمت نیازهای جامعه عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز سخنران نشست مجازی «تأثیر بدگویی در اخلاق فردی و اجتماعی» خواهد بود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات