۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۹۲۲۳۷
مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

نیروی انتظامی در کنار مردم حضور دارد و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کند

نیروی انتظامی در کنار مردم حضور دارد و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کند
آذربایجان شرقی ـ حجت الاسلام روشن تن گفت: نیروی انتظامی از مقبولیت بسیار خوبی برخوردار است و شبانه روز در کنار مردم حضور دارد و برای امنیت آنان تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن؛ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در مدیریت حوزه علمیه استان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام روشن تن در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: در سایه تدابیر فرمانده کل قوا، بصیرت لازم و انقلابی بودن در نیروی انتظامی قابل مشاهده است.

وی افزود: نیروی انتظامی به یکی از مظاهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای همه مردم تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی از مقبولیت بسیار خوبی در میان مردم برخوردار است و ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار مردم حضور دارد و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی آمادگی کامل حوزه استان را برای همکاری با پلیس فتا و مجموعه‌های ذی‌ربط اعلام کرد.

سرهنگ محسن محمودی، رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: باتوجه به چالش‌های و شبهات پیش‌رو در فضای مجازی و در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در سطح استان جهت مشارکت با پلیس فتا، این نشست هم اندیشی برگزار شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت فضای مجازی تاکید کردند و در جایی دیگر نیز فرموده اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

 در این نشست محورهای مختلف فعالیت‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک مانند برگزاری جلسات هم‌اندیشی، برگزاری همایش‌ها، کلاس های آموزشی و نشست‌های علمی با موضوعات خاص سایبری بررسی شد.

در پایان از فرمانده پلیس فتا آذربایجان شرقی تقدیر شد./د101/

ارسال نظرات