۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۹۲۲۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمک به اشتغال جوانان محرومیت ها را رفع می کند

کمک به اشتغال جوانان محرومیت ها را رفع می کند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با فراهم ساختن زمینه اشتغال جوانان و برطرف سازی موانع سر راه اشتغال به رفع محرومیت ها کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد از جمله تشکیلات ماندگاری است که توسط امام راحل تأسیس شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان به تأثیرگذاری نهاد کمیته امداد در ایجاد استحکام در بین لایه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: این نهاد انقلابی خدمات گسترده‌ای که به مردم نیازمند استان و مددجویان تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نقش کمیته امداد در استان لرستان در حوادثی همچون سیل و کرونا ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه عمق محرومیت‌ها در استان لرستان متفاوت با مناطق دیگر کشور است، اظهارداشت: استان لرستان سالیان درازی است که در بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار رنج می‌برد.

وی بر ضرورت کمک به اشتغال جوانان و برطرف سازی موانع سر راه اشتغال گفت: بیکاری معظلی بزرگ در جامعه امروز بوده که رمق را از خانواده‌ها و شادی و نشاط را از جوانان  استان گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خدمات بسیاری از طرف کمیته امداد به مردم استان ارائه می‌شود، تصریح کرد: در مقابل عمق کار وسیع است و مردم در شرایط سختی به سرمی‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: انتظار داریم کمک‌های مؤمنانه و اهدا جهیزیه به  نیازمندان و مددجویان استان توجه بیشتری شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات