۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۶۹۲۲۷۱

جلسه بررسی تحولات منطقه قفقاز در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس برگزار شد

جلسه بررسی تحولات منطقه قفقاز در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس برگزار شد
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از بررسی تحولات منطقه قفقاز در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر روز گذشته این کمیسیون درباره تنش‌های اخیر ایران و آذربایجان، گفت:در این جلسه برخی از اعضای کمیسیون امنیت، برخی از اعضای مجمع نمایندگان شمالغرب کشور،حجت‌السلام اجاق‌نژاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان، سید عباس موسوی سفیر ایران در کشور آذربایجان و کارشناسان وزارت اطلاعات حضور داشتند.

وی با یان اینکه در این جلسه درباره تحولات منطقه قفقاز بحث و تبادل نظر شد، ادامه داد: با  توجه به جمع‌بندی که در جلسه کمیسیون انجام شد مشخص بود که درک خوبی از تحولات قفقاز در میان بخش های مختلف کشور وجود دارد که باعث تحلیل واقع‌بینانه از شرایط این منطقه شده است.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس تصریح کرد:جلسات کمیسیون درباره تحولات منطقه قفقاز ادامه خواهد داشت و امیدواریم این نشست‌ها تبدیل به سند راهبردی برای تدوین نقشه راهی برای اعمال سیاست‌های ایران در منطقه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدی آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
سلام اولین قدم قدرت نظامی پس گرفتن نخجوان عزیز و خود مختار هستش.... که رابطه ترکیه را از مرزهای شمالی قطع کنن و اعتبار و آبروی ایران هستش همش صبر و خویشتن داری آخرش سو تفاهم باکو واسرائیل ترکیه و ترک گرای می‌شود... پس جاده ترانزیت حمل نقل هژمونی اول نخجوان باید به خاک مادری برگردد دوم باکو تالشی های باکو وایران عزیز به ایران عزیز برگردد... سوم باکو جای مصالحه نیستش یک شهر بدن الهام و دار دسته اش و بصورت خودمختار زیر نظر ایران عزیز مدیرت شود
0
0
مهدی آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
اول نخجوان عزیز را به خاک مادری خود یعنی ایران عزیز الحاق کنید که خودمختار و مستقل از باکو هستش .... ارتباط ترکیه با خط مرزی شمالی قطع شود و عثمانی از طمع تجزیه و ترک گرای ادب شود ..‌ مرزهای ایران با قفقاز گسترش یابد برای حمل نقل و نقل انرژی ترانزیت ریلی جاده های نخجوان بهترین راه ارتباطی و نزدیکتر هستش... دوم اقوام تالشی عزیز باکو که جدا شدن ایران عزیز به ایران برگردن
0
0