۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۹۲۳۱۱
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

ضرورت توسعه مراکز ورزشی ویژه بانوان

ضرورت توسعه مراکز ورزشی ویژه بانوان
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: نباید اتفاق و مسائلی در ورزش ما صورت بپذیرد که انتشار آن در فضای مجازی سبب ترویج ناهنجاری در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار سید حمید سجادی، وزیر ورزش و امور جوانان و هیات همراه، ضمن تقدیر از حضور و دیدار مسؤولان با مراجع تقلید گفت: از شما مسؤولان که به دیدار مراجع و بزرگان تشریف می آورید و از محضر آنها استفاده می کنید، تقدیر و تشکر می کنم.

وی بر اهمیت خدمتگزاری به مردم در دین اسلام تأکید کرد و افزود: فردی از امام رضا(ع) سؤال کرد که ماهیت تقوا چیست؟ ایشان فرمودند که اساس تقوا نخست انجام فرائض الهی و دوم این است که در خدمت به دیگران کوتاهی نکند.

تعداد بازدید : 7

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند رضای خود را در رضای مردم قرار داده است، اظهار کرد: ما باید احترام انسانها را نگه داریم و اگر در جهتی کاستی و ضعفی دارد، با محبت و مهربانی تذکر دهیم.

وی با هشدار به اینکه یکی از محل هایی که شیطان فعالیت می کند، فضای زیبای ورزش است، افزود: نباید اتفاق و مسائلی در ورزش ما صورت بپذیرد که انتشار آن در فضای مجازی سبب ترویج ناهنجاری در جامعه شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه ایران باید الگوی کشورهای اسلامی در دنیا باشد، گفت: مسؤولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که اوضاع حجاب بانوان در جامعه این گونه نباشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت توسعه ورزش بانوان در جامعه تأکید و اظهار کرد: باید وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه های اختصاصی برای ورزش بانوان ایجاد کند تا اینکه محل رفت و آمد آقایان قرار نگیرد.

ارسال نظرات