۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۹۲۳۴۶
در گفت و گو با رسا مطرح شد؛

جزئیات دیدار آیت الله فیاضی با رئیس سازمان اوقاف

جزئیات دیدار آیت الله فیاضی با رئیس سازمان اوقاف
ریس مجمع عالی حکمت اسلامی با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه دیدار کرد که جزئیات آن در گفت و گو معاون اجرای مجمع عالی با رئیس مطرح شد.

محمدباقر خراسانی معاون اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در خصوص دیدار دوشنبه شب آیت الله فیاضی رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برای برگزاری کنگره علامه طباطبایی از سازمان اوقاف درخواست همکاری شد که مورد قبول واقع شد.

وی افزود: گزارشی از اقدامات مجمع عالی حکمت در این جلسه ارائه شد که آقای خاموشی تشکر کرد و از فعالیت های مجمع عالی خبر نداشت؛ موقوفات زیادی در کشور با نیت حکمت وقف شده اما در اختیار مراکز حکمت و فلسفه قرار ندارند و از وی درخواست شد از این اموال برای گسترش حکمت استفاده شود.

خراسانی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت وقف در کشور از رئیس اوقاف درخواست شد موقوفات عام فرهنگی که امکان استفاده دارد در اختیار مجمع عالی حکمت و شعب آن برای گسترش حکمت قرار گیرد؛ برخی از موقوفات حکمت در محل خود مصرف شده و در اختیار مراکز علوم عقلی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: آقای خاموشی بر تغذیه نیاز فکری جامعه تأکید کرد که از طرف مجمع مباحث فلسفه مضاف به وی ارائه شد و آثار مجمع عالی حکمت اسلامی در موضوعات مختلف به وی تقدیم شد.

معاون اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار داشت: این نهاد علمی برای رفع نیاز جامعه از لحاظ  مسائل تلاش خود را کرده و آقای خاموشی نیز بر ارائه مطالب علمی و فکری در فضای مجازی که زمین دشمن است اما می توان به نفع خود استفاده کرد، تأکید داشت./901/

حمزه عباسی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تکریم علامه طباطبایی و توسعه افکارشان باعث تقویت عقلانیت شیعی میشود.
0
0