۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۹۲۴۸۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت کشور قرار دارد

نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت کشور قرار دارد
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که دشمن به جای جنگ در مرز‌ها، ایجاد آشوب داخلی را در دستور کار خود دارد، گفت: امروز خط مقدم تأمین امنیت کشور نیرو‌های انتظامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرماندهی انتظامی استان، توجه به سلامت اخلاقی و جسمی بین نیرو‌های انتظامی را امری ضروری دانست.
 
وی، امنیت امروز جامعه را مرهون و مدیون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروی های مسلح به ویژه نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم تحقق امنیت و آرامش در کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که دشمن همواره با ابزارهای مختلف به دنبال نامن کردن فضای داخلی کشورمان است، تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی این توطئه دشمنان خنثی شده است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که دشمن به جای جنگ در مرز‌های خارجی ایجاد آشوب داخلی را در دستور کار خود دارد، خاطرنشان کرد: امروز خط مقدم تأمین امنیت کشور نیرو‌های انتظامی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس نیرو‌های مسلح دفاعی جانانه کردند، امروز هم نیروی انتظامی باید در مقابل آسیب‌ها ایستادگی کنند و بر طبق شرح وظایف عمل کنند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که نیروی انتظامی کشورمان حتثی در شرایط خاص هیچ گاه برخورد خشنی با افراد نداشته است، تصریح کرد: این در حالی است که پلیس در کشورهای دیگر با خشونت هر چه تمام تر با مردم برخورد می کند.
 
وی با اشاره به این که دشمن با اقدامات موذیانه، مرموز و مخرب دشمن همواره در کمین مردم کشورمان است، ادامه داد: در اینجا وظیفه نیروی انتظامی در تربیت نیروی انسانی بسیار سنگین است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تعامل و ارتباط عمیق تر مردم و نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: هر چه این تعامل و همکاری بیشتر شود به طور حتم شاهد امنیت پایدارتری در کشور خواهیم بود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که ️خوشبختانه شاهد عملگرایی و رویکرد مردمی در عملکرد نیروی انتظامی استان هستیم، بیان داشت: ️در شیوع کرونا و منع رفت و آمد‌های استانی و هجوم خودرو‌های مسافران شاهد مدیریت مناسب این بخش از سوی نیرو‌های انتظامی بودیم.
 
وی با بیان این که کشور مستقل همواره با دشمنی های بسیاری روبرو خواهد بود، افزود: در مقابل این دشمنان یا باید به قدرت‌های بیگانه وابسته باشیم و یا باید روی پای خودمان بایستیم و در کارمان صادق باشیم./950/پ210/
ارسال نظرات