۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۹۲۵۸۷
امام جمعه شهرستان کنگاور:

اجازه ندهیم تروریسم ما را از مسأله فلسطین دور سازد

اجازه ندهیم تروریسم ما را از مسأله فلسطین دور سازد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: نباید اجازه دهیم که ترور و تروریسم ما را از مسأله اصلی جهان اسلام که همان فلسطین است، دور سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان کنگاور در سخنانی اظهار داشت: کارنامه تروریست ها سرشار از جنایت هایی است که چهره بشریت را سیاه نموده است و این پدیده زشت به دنبال اهدافی بسیاری چه در بُعد بلندمدت و چه کوتاه مدت است.

امام جمعه شهرستان کنگاور اظهارکرد: کشتار مسلمانان آن هم در خانه خدا یعنی مسجد آیا می تواند قابل دفاع باشد؟، به قتل رساندن کسانی که در حال عبادت خداوند متعال هستند چه معنایی برای کسانی که خود را به اصطلاح جهادگر در راه دین می دانند، می تواند داشته باشد؟!.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در جنایت ضدبشری در مسجد ولایت قندوز و نیز مسجد ولایت هندهار به عینه ردپای استکبار جهانی و در راس آن صهیوینست ها و جریان های تکفیری هویدا بود و این جنایات در راستای ایجاد اسلام هراسی در جهان و نیز ایجاد تزلزل در وحدت مسلمین انجام شده اند.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: تروریست در جهان اسلام به تبعیت از اربابان جهانی خود چندین هدف مشترک را به صورت همزمان دنبال می کنند که از بین وحدت و به دنبال آن غارت ثروت کشورهای اسلامی از جمله این اهداف ننگین است.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: با این وجود باید گفت که جریان مقاومت در منطقه و جهان اسلام به مانند گذشته پویاست و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر آن هستیم که این خود خطری برای بقای تروریسم است، از این رو مستکبرین و دشمنان جهان اسلام از هر فرصتی برای جلوگیری از تسری تفکرات مقاومت طلبانه در بین آزادیخواهان جهان بهره می برند.

وی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: در این میان شاید مهمترین و اصلی ترین عاملی که می تواند همه جهان اسلام را متحد کند، موضوع فلسطین باشد، امروز اولین قبله گاه مسلمین در دست دشمنان دین خداست، بنابراین وحدت به معنای واقعی در بین مسلمانان می تواند آغازی بر آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم جهانی باشد.

امام جمعه شهرستان کنگاور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که ترور و تروریسم ما را از مسأله اصلی جهان اسلام که همان فلسطین است، دور سازد و نیز جنگ های نیابتی زمینه ساز ایجاد فاصله بین سران و برادران کشورهای اسلامی شود./1400/پ210/

ارسال نظرات