۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۹۲۷۱۹

معرفی مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان

معرفی مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان
مراسم معارفه مسئول نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پردیسان و تکریم مسئول سابق این نمایندگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان و تکریم حجت الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول سابق این نمایندگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مدیرکل فقید مرکز خدمات استان گفت: حجت الاسلام و المسلمین طاهری زحمات بسیاری برای خدمت رسانی به طلاب کشیدند و ان‌شاءالله این خدمات برای ایشان صدقه جاریه است.

وی بیان کرد: از حجت الاسلام و المسلمین غیاثی که مسئولیت مرکز خدمات در شهر پردیسان را به عهده داشتند و حقیقتاً زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

رئیس مرکز خدمات همچنین از حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی برای قبول مسئولیت مرکز خدمات پردیسان قدردانی کرد و گفت: از امروز شما به عنوان مسئول مرکز خدمات شعبه دو قم در شهر پردیسان معرفی می‌شوید و ان‌شاءالله با همکاری معاونان ستادی و همکاران مرکز برنامه‌های این نمایندگی به خوبی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: خدمت به طلاب و روحانیون کار بسیار ارزشمندی است و طبیعتاً اگر این کار ارزشمند با خلوص نیت و صفای باطن و توجه به خدا باشد ارزش بیشتری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی بر حفظ عزت نفس طلاب تأکید کرد و گفت: خود طلاب عزت‌نفس و مناعت طبع دارند و ما باید حافظ آن عزت‌نفس باشیم. نباید اجازه دهیم عزت‌نفس و مناعت طلاب مانع این شود که خدمات حداقلی در بخشی از مسائل معیشتی را به آنان ارائه دهیم.

وی در ادامه به تبیین برنامه‌های مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند و ارتقای خدمات فرهنگی مرکز پرداخت.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: مرکز خدمات پردیسان را شعبه دو قم معرفی کردیم تا برنامه مستقلی را برای این مرکز ببینیم، البته عملاً از جهت سیستم اداری و ساختاری زیرمجموعه مرکز خدمات قم است و ان‌شاءالله ارتباط و نظمی در برنامه‌های دو مجموعه حاکم باشد.

وی گفت: نیرو‌های مرکز خدمات را نیرو‌های امام جمعه هر شهری می‌دانیم و ان شاءالله با روحیه ارزشمندی که امام جمعه پردیسان دارند این ارتباط قوی ادامه داشته باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات طلاب تلاش کنیم.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه پردیسان در سخنانی یاد و خاطره مدیرکل فقید مرکز خدمات قم را گرامی داشت و گفت: حجت الاسلام و المسلمین طاهری شخصیتی اخلاقی و وارسته بودند و خدماتی شایسته به طلاب و روحانیون استان ارائه کردند.

وی همچنین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین غیاثی تشکر کرد و برای حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد که خدمت مؤثر و مناسبی به طلاب پردیسان ارائه شود.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین غیاثی گفت: خدا را شاکرم که حدود ۳۰ سال در مرکز خدمات در خدمت طلاب و روحانیون عزیز هستم و این را توفیقی از خداوند می‌دانم؛ ان‌شاءالله بتوانیم در خدمت رسانی سربلند باشیم و این خدمات برای رضای خداوند باشد.

مسئول سابق نمایندگی مرکز خدمات پردیسان بیان کرد: به دستور رئیس مرکز خدمات از سال ۹۸ در پردیسان حضور پیدا کردم و با توجه به اینکه یک سوم آمار جامعه هدف قم در پردیسان و شهرک مهدیه ساکن بودند لازم بود برنامه‌هایی را اجرا کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را ارائه دهیم.

وی گفت: در گذشته تنها خدمات فرهنگی در مرکز خدمات پردیسان ارائه می‌شد و طلاب برای خدمات دیگر به قم مراجعه می‌کردند، ولی با توجه به شرایط خاص پردیسان لازم بود این مرکز استقلال داشته باشد و فرقی بین مرکز خدمات قم و پردیسان نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین غیاثی تصریح کرد: الحمدالله با لطف حجت الاسلام و المسلمین طاهری و مساعدت‌های معاونان مرکز خدمات طرح استقلال مرکز خدمات پردیسان اجرا شد و هم‌اکنون حدود ۸۰ درصد خدمات در پردیسان ارائه می‌شود و نیاز به مساعدت بیشتر است تا باقی خدمات نیز به‌طور کامل در این نمایندگی ارائه شود.

وی بیان کرد: از تمامی همکارانم در پردیسان تشکر می‌کنم و اگر خدمتی انجام شد با همراهی همکارانم در این نمایندگی بوده است و برای حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی در این مسئولیت آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی گفت: از رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند تا در سنگری دیگر در خدمت طلاب و روحانیون باشم.

مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان همچنین از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین غیاثی و تمامی همکاران مرکز خدمات پردیسان قدردانی کرد.

وی در ادامه بر ارائه خدمات فرهنگی در مرکز خدمات پردیسان تأکید کرد و همکاری معاونت‌های ستادی برای اجرای برنامه‌های مرکز خدمات در این شهر را خواستار شد و گفت: ان‌شاءالله خدمات ما مرضی رضای حضرت حق و حضرت بقیه الاعظم (عج) قرار گیرد.

همچنین، دکتر مجید حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات از زحمات حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی در مسئولیت جانشینی معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات قدردانی کرد و گفت: با توجه به سابقه خوب حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی در مدیریت مراکز استانی، مشورت‌های خوبی در ملاحظات اجرایی در صف و اتخاذ تصمیمات در ستاد داشتند و به همت ایشان ارتباط مؤثری بین مجموعه معاونت و مراکز استانی مرکز خدمات ایجاد شد.

وی همچنین برای موفقیت حجت الاسلام و المسلمین غیاثی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات