۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۹۲۷۲۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

«تروریسم» محصول بی خردی و عدم بصیرت سران برخی از کشورهای اسلامی است

«تروریسم» محصول بی خردی و عدم بصیرت سران برخی از کشورهای اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: پدیده تروریسم محصول و معلول بی خردی و عدم بصیرت برخی از کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: در صورتی هفته وحدت را آغاز می کنیم که در هفته های اخیر دستان استکبار و عاملان آن به خون صدها مسلمان آغشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: این جنایت در راستای برهم زدن موازنه قدرت در جهان به ویژه در بین کشورهای خاورمیانه و مسلمان است زیرا دشمنان دوست ندارند که در هیچ کشور اسلامی ثبات و امنیت برقرار باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: امروز آمریکایی های، صهیونیست ها و... رو به جنگ های نیابتی آورده اند و با تسلیح و اجیر کردن نوکران خود به مانند داعش، القاعده و... دست به هر جنایتی در سراسر دنیا می زنند به امید اینکه این جنایت های ضدبشری بنام اسلام ثبت شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: تلاش غربی ها و در راس آن آمریکایی ها برای ایجاد فضای اسلام هراسی در جهان در سال های اخیر روند افزایشی داشته است که این را باید معلول ترس مستکبرین از قدرت گرفتن جبهه مقاومت و در راس آن ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی با اشاره به اینکه پدیده تروریسم محصول و معلول بی خردی و عدم بصیرت برخی از کشورهای اسلامی است، بیان داشت: مایه تاسف است که برخی از سران به اصلاح اسلامی از  روی دریوزگی دست دوستی به سمت دشمن شماره یک جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی دراز می کنند و این برای جهان اسلام مایه شرم و ننگ است.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود هفته وحدت را بهترین فرصت برای یادآوری و بازخوانی مشترکات بین مسلمین دانست و خاطرنشان کرد:  هفته وحدت همانگونه از نامش پیداست باید فرصتی برای واکاوی و تحلیل راهکارهای وحدت و انسجام بیشتر بین جهان اسلام در مقابل جهان کفر باشد./1400/پ210/

ارسال نظرات