۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۹۲۷۳۲

جذب روحانیون موفق برای گسترش فرهنگ زکات

جذب روحانیون موفق برای گسترش فرهنگ زکات
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با حضور در کمیته امداد با آقای مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به همراه حجج اسلام رحمانی مهر مدیرکل و ابراهیمی مدیر استان ها با حضور در کمیته امداد با جناب آقای مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار جناب آقای بختیاری رئیس کمیته امداد ضمن خوش آمدگویی به بیان گزارشی از عملکرد بخش زکات پرداخت و با اشاره به تفاهم‌نامه با سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سه هزار طلبه مستقر در روستاهای کشور با شوراهای عالی زکات همکاری دارند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به اهمیت بحث ترویج فرهنگ زکات پرداخت و بیان کرد؛ باید با جذب طلاب و روحانیون موفق فرهنگ زکات را در سطح جامعه گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه افزود: طلاب و روحانیون مستقر در استان ها در یک سطح نیستند و هر کدام دارای روحیات، سلایق و عملکرد مختلفی هستند که ان شاء الله با گزینش افراد توانمند گام جدید و بلندتری در ترویج فرهنگ زکات برداشته شود و شاهد رضایت خداوند متعال، حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان حجت الاسلام مهری مدیرکل امور اجرایی زکات با ارائه گزارشی خبر از همایش زکات در مشهد مقدس داد.

ارسال نظرات