۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۹۲۸۱۱
سرکشی و تبریک ازدواج؛

زوج های جوان طلبه با بینش ویژه خویش برای سایر زوج ها الگویی مناسب باشند

زوج های جوان طلبه با بینش ویژه خویش برای سایر زوج ها الگویی مناسب باشند
تهران ـ کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه تهران گفت: زوج های طلبه با بینش دینی و فرهنگی ویژه ای که دارند برای سایر زوج ها الگویی مناسب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، معاون و کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه تهران با 10 زوج جوان طلبه در استان دیدار و گفت وگو کرد.

معاون و کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران که در این دیدارها یکی از مشاوران خانواده وی را همراهی می کرد، گفت: تمام تلاش این است که اجازه ندهیم زوج های جوان طلبه که به تازگی زندگی خویش را آغاز کرده اند دچار مشکلاتی معیشتی شوند، زیرا این گونه مشکلات می تواند روحانی و طلبه را در مسیر تبلیغ و نشر مبانی دینی و اسلامی دچار مشکل کند.

معاون و کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران گفت: امیدواریم زوج های جوانی طلبه با بینش دینی و فرهنگی ویژه ای که دارند برای سایر زوج ها الگویی مناسب باشند.

در این دیدارها معاون و کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران ضمن تبریک ازدواج به این زوج های جوان و اعطای کارت هدیه از مشکلات و شرایط ابتدای زندگی این زوجها جویا شد تا در صورت هرگونه مشکلی، امکان پیگیری و مساعدت وجود داشته باشد./پ203/

ارسال نظرات