۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۹۲۸۳۸
مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان:

اعمال انسان در هنگام مرگ تجلی پیدا می‌کند

اعمال انسان در هنگام مرگ تجلی پیدا می‌کند
اصفهان ـ حجت الاسلام بهرامی گفت: اگر اعمال و افکار انسان در طول زندگی عبادی و خدایی باشد شهادتین در زمان مرگ بر زبان او جاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان اصفهان، با اشاره به وظیفه سنگین حوزه‌های علمیه در خصوص جامعه و مسائل و مشکلات مربوط به جامعه، گفت: لحظه های ما به سرعت در حال سپری شدن است و باید ببینیم خدمات ما به مردم و اسلام و انقلاب اسلامی در چه اندازه بوده است.

وی در ادامه به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: عزرائیل هم در مواقع نمازهای پنجگانه وارد منازل می‌شود و ملائکه نیز بنابر روایت پیامبر اکرم(ص) در زمان نمازهای پنجگانه وارد منازل می‌شوند و اگر شخص کسی باشد که توجه به وقت نماز دارد در زمان مرگ ملک الموت به او شهادتین را تلقین خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با بیان اینکه دغدغه همه افراد عاقبت بخیری است، اظهار کرد: کسی می‌تواند لحظه مرگ شهادتین بگوید که اعمال او تجلی بر شهادتین داشته باشد، شهادتین در هنگام مرگ صرفا یک شهادت زبانی نیست بلکه تناسب اعمال و افکار انسان است.

حجت الاسلام بهرامی خاطرنشان کرد: اگر اعمال و افکار و فعالیت‌های انسان در طول زندگی عبادی و خدایی باشد شهادتین در زمان مرگ بر زبان او جاری خواهد شد و اگر شیطانی باشد اعضا و جوارحش او را در هنگام مرگ برای شهادتین همراهی نخواهند کرد./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات