۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۹۲۸۹۵

حجت‌الاسلام ایلقار ابراهیم اوغلو آزاد شد

حجت‌الاسلام ایلقار ابراهیم اوغلو آزاد شد
حجت الاسلام حاج ایلقار ابراهیم اوغلو، رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان پس از چند ساعت بازجویی آزاد شد.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حاج ایلقار ابراهیم اوغلو پس از آزادی در حوالی ساعت ۲ بامداد از طریق پخش زنده از فیسبوک گفت: «عذرخواهی می‌کنم که در این وقت شب، شما را ناراحت می‌کنم. چون می‌دانم که همگی نگران و ناراحت هستید و از این نظر مرا معذور بدانید که در این زمان از شب به وسیله پخش زنده شما را ناراحت می‌کنم.

عزیزانم! از همه شما تشکر می‌کنم بخاطر دعاهایتان. سپاسگزارم. زنده باشید. می‌خواهم اطلاع کوتاهی بدهم. من هم اکنون کاملا آزاد هستم. امروز آمدند از منزل مرا بردند و سپس برای بازجویی به عنوان شاهد دعوت شده ام و در عرض چند ساعت، به سوالات مدنظر بطور مبسوط جواب داده شد. در تمامی این فرایند، رفتار خیلی حرفه‌ای و درستی بود و هم اکنون نیز به علت اینکه به تمامی سوالات و موضوعات مطرح شده از من و تمامی مسایل جواب داده شده است، هم اکنون آزاد شده ام و برای خودم وظیفه دانستم که از این طریق، این موضوع را با تمامی شما در میان بگذارم. یک بار دیگر به تمامی شما به مناسبت هفته میلاد پیامبر عزیز (ص) تبریک می‌گویم. خداوند به تمامی احوال و اعمالمان نظر بیاندازد.

یک خواهش ویژه از همه دارم و آن هم این است که طی چند روز به علت اینکه دسترسی فنی به تلفن نخواهم داشت، از طریق شبکه‌های اجتماعی، از طریق اینستاگرام و از طریق واتساپ و سایر شبکه‌ها به من مراجعه نکنید. چون امکان فنی هم نخواهم داشت که در خدمتتان باشم. ان شاء الله به یاری خداوند و با لطف خداوند، خداوند عنایت خواهد کرد تا پس از چند روز باز هم فرصت خواهیم داشت که در شبکه‌های اجتماعی در خدمتتان باشیم.

التماس دعا داریم! توکل بر خداوند! با لطف و عنایت خداوند ان شاء الله که محتاج دعاهایتان هستیم. التماس دعا داریم. زنده باشید. ان شاء الله خداوند متعال به همه مان، لایق بودن برای پیامبر و اهل بیت پاکش را نصیب نماید. التماس دعا داریم.»/۹۸۸/

ارسال نظرات