۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۹۲۹۵۸
با موافقت هیات دولت؛

«علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان شد

«علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان شد
همدان ـ اعضای دولت پس از بررسی سوابق "علیمحمد زنگانه، علیرضا قاسمی فرزاد و اسدالله عباسی"، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران  "گلستان، همدان و گیلان" رأی اعتماد دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، اعضای دولت پس از بررسی سوابق آقایان "علی محمد زنگانه، علیرضا قاسمی فرزاد و اسدالله عباسی"، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران  "گلستان، همدان و گیلان" رأی اعتماد دادند.

سوابق استاندار جدید همدان:

علیرضا قاسمی‌فرزاد متولد سال ۱۳۴۵ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مطالعات منطقه‌ای و لیسانس علوم سیاسی، فرزند همدان  است.

اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در چندین مرحله که جانبازی ۴۵ درصدی و ۶۶ ماه اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام نیز به عنوان یادگار از دوران دفاع مقدس برای استاندار جدید همدان باقی مانده است.

از جمله مسئولیت‌های قاسمی فرزاد پس از بازگشت از اسارت می توان به معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان. معاونت امور پناهندگان و امور بین‌الملل، کارشناس اداره اول سیاسی وزارت کشور و امور مربوط به اقلیت‌های دینی و فرق و مذاهب،  مدیر حراست دفتر مرکزی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیر کل حراست ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور. معاونت مدیرکل سیاسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اشاره کرد.

مردی که با بازگشت به استان امید است با توشه‌ای از تجربیات مختلف بعنوان فرزند استان، اتفاقات موثر و پیشرفت‌های بسیاری را برای استان رقم بزند./د101/

ارسال نظرات