۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۹۳۰۲۰

کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» به چاپ چهلم رسید

کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» به چاپ چهلم رسید
در آستانۀ میلاد باسعادت پیامبر اکرم، کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» به چاپ چهلم رسید.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،چند سال پیش، در یک نشریۀ عمومی، متنی خواندیم از بیانات حضرت آقا، تحت عنوان «دغدغۀ فرهنگی». متنی که فریاد می‌زد؛ محدود به زمان و مخاطب خاصی نیست و باید به‌شکلی ماندگار منتشر شود. سخنرانی مربوط به دیدار با عناصر فعال جبهۀ فرهنگی در سال ۷۳ بود و ازنظر موضوع، حجم محتوا و مخاطبان حاضر، تقریباً منحصربه‌فرد.

با جستجویی در مجموعۀ بیانات مقام معظّم رهبری، متوجه شدیم که برخی مباحث مورد اشارۀ در آن سخنرانی، در دیگر بیانات ایشان با تفصیل بیشتری آمده، که اطلاع از آنها به فهم بهتر این سخنرانی کمک می‌کند. پس بنا شد برای تولید کتاب، چنین مواردی به سخنرانیِ اصلی اضافه شود. و تحت عنوان کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» تقدیم حضور مخاطبان عزیز شد. و به فضل خدا این کتاب امروز به چاپ چهلمِ خود رسیده.

تعداد بازدید : 6

ضمیمۀ قرارگاه‌های فرهنگی
متن کتاب «قرارگاه‌های فرهنگی» که ازلحاظ محتوا، مکملی برای کتاب دغدغه‌های فرهنگی است، تقریباً سه سال پس از انتشار کتاب دغدغه‌های فرهنگی، در قالب کتابی مجزا چاپ شد. اما در چاپ جدید با توجه به حجم مختصر و ارتباط تنگاتنگ محتوایی بین این دو متن، تصمیم گرفته شد این کتاب، در قالب یک ضمیمه، به انتهای کتاب دغدغه‌های فرهنگی اضافه شود. و مخاطبان عزیز، با تهیۀ چاپ جدید کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» می‌توانند از محتوای هر دو کتاب بهره‌مند شوند.

 برای تهیه کتاب می‌توانید به کتاب‌فروشی‌ها و نشانیِ www.sahba.ir مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات