۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۹۳۱۱۳

نشست آیت الله اعرافی با مدیران مدارس زنجان

نشست آیت الله اعرافی با مدیران مدارس زنجان
نشست آیت الله اعرافی با مدیران مدارس و کادر مدیریت حوزه علمیه استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست آیت الله اعرافی با مدیران مدارس و کادر مدیریت حوزه علمیه استان زنجان، ظهر امروز در سالن جلسات دارالقرآن زنجان برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان نیز حضور داشت، آخرین برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در مدیریت حوزه را تشریح کرد و گفت: در ساختار جدید علمی و آموزشی حوزه که در راستای تولید علم و آگاهی است، به این مهم توجه جدّی شده است که از سنت های حوزه کاسته نشود و چه بسا، بسیاری از این سنّت ها نیز در این مسیر تقویت شده است.

وی با اشاره به همکاری مشترک حوزه و نهادهای دیگر نظام اسلامی اضافه کرد: از جمله برنامه های مشترک و عملیاتی بین دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش، تربیت طلاب مبلغ معلم، مدارس طرح امین، سربازمعلم ها، راه اندازی مرکز تربیت مبلغ معلم از سوی حوزه با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان بخشی از اقدامات در حال انجام است که این مدل همکاری در سایر ارگان ها نیز در حال انجام است.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه به مباحثی از جمله واسپاری دروس خارج به استان ها و ارتقای حوزه های استانی، اصلاح سطوح ۲ و ۳ و نظم بخشی به سطوح عالی، متوازن تر شدن امتحانات شفاهی و افزایش اساتید آن، اجازه اعمال نمره در برابر مقالات علمی و کارهای تحقیقی، پیشبرد برنامه ها در فقه معاصر، تقویت زیرساخت های مرکز فناوری حوزه علی رغم کمبود بودجه، تجهیز و تقویت زیرساخت های رفاهی و ورزشی مجموعه های حوزوی و ده ها اقدام ریز و درشت دیگر اشاره کرد.

در ابتدای این نشست، تنی چند از مدیران مدارس و کادر مدیریتی حوزه استان زنجان به بیان دیدگاه ها و مشکلات موجود در راه پیشرفت و اعتلای حوزه زنجان پرداختند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
با سلام از مسولان خوهشمندیم که در مورد استخدامی کار نا مه سبز ها استخدامی اموزش پرورش پیگیری کنند این جوانان حق شان ظلم شده
0
0