۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۳۳۰۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

وحدت بین آحاد جامعه از برکات انقلاب اسلامی است

وحدت بین آحاد جامعه از برکات انقلاب اسلامی است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد وحدت بین همه آحاد جامعه است وانقلاب اسلامی با استفاده از وحدت به پیروزی رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در گردهمایی مسؤولان و معتمدین منطقه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، گفت: جامعه‌ای که در آن وحدت حاکم باشد زنده و پویا است.

وی اعلام هفته وحدت از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول از سوی امام(ره) را نشان از هوش سیاسی رهبرانقلاب دانست و افزود: امام خمینی(ره) به دلیل آگاهی ازتوطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه، اختلاف وجنگ و خونریزی بین مسلمانان شیعه و سنی، دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را هفته وحدت اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان سبب خشم دشمنان اسلام می‌شود، گفت: دشمنان اسلام همیشه درتلاش بوده اند تا برخی افراد نا آگاه شیعه و سنی را برعلیه یکدیگر تحریک کنند.

وی تقسیم بندی‌های جناحی و گروهی و خط کش قراردادن بین افراد را سبب اختلاف و جدایی در جامعه اسلامی دانست و اظهارداشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد وحدت بین همه آحاد جامعه است وانقلاب اسلامی با استفاده از وحدت به پیروزی رسید.

به گفته وی باید مراقب بود برخی از کار‌هایی که به عشق اهل بیت(ع) انجام می‌شود در تقابل و تضاد با این تدبیرحکیمانه امام (ره) نباشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز گروهی که خود را به پیامبراکرم(ص) نسبت می‌دهند زشت‌ترین چهره را پیامبراسلام که رحمت للعالمین است را به دنیا معرفی می‌کنند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه ما بهترین مکتب و زیباترین انقلاب را بعنوان امانت در اختیار داریم ابرازداشت: امشب در شب ولادت این دو مولود که یکی آورنده دین و دیگری تفسیرکننده و تعیین دهنده دین است با یکدیگرعهد و پیمان می‌بندیم که باهم باشیم.

در ادامه حجت الاسلام علیرضا شاه فضل مدیردفتر نماینده ولی فقیه در کاشان به برخی اقدامات انجام شده از سوی این دفتراشاره کرد و گفت: با راه اندازی شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنزتحت پوشش شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان قرار گرفتند.

وی راه اندازی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منطقه کاشان با تحت پوشش قرارگرفتن ۱۴ امامت جمعه در منطقه، راه انداری مرکز مهدویت به همت حجت الاسلام اصغر قرائتی، راه انداری ستاد تفسیر با مسؤولیت حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان را از جمله اقدامات انجام شده دفترنماینده ولی فقیه در کاشان طی یکسال گذشته برشمرد.

حجت الاسلام شاه فضل همچنین تشکیل شورای راهبردی، تشکیل کمیته برنامه ریزی راهبردی با هدف راه انداری برنامه استراتژیک و راه اندازی مرکز مطالعات راهبردی با استفاده ازاساتید دانشگاه‌های شهرستان را از دیگر فعالیت انجام شده اعلام کرد.

لازم به ذکر است، گردهمایی مسؤولان و معتمدین منطقه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود با حضورائمه جمعه، شهرداران، فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسؤولان نهاد‌ها و ادارات شهرستان‌های منطقه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
با سلام و درود بر مقام معظم رهبری دامت برکاته امید واریم که خدای تعالی عمر پر برکت معظم له را توأم با سلامتی Tطولانی کند . ,
و همه ی بزرگوارانی که در جهت تحکیم وحدت بین مسلمانی میکوشند توانمند کند . نظر به این که جناب ماموستا رستمی امام جمعه ی محبوب نیز در جهت تقویت وحدت اسلامی بین شیعه و سنی سخنانی را بیان کرده بودند ، این بنده ی حقیر ، از آنجا که به آن بزرگوار علاقمندم و خیلی دوستشان دارم ، نوشتم : با سلام و احترام بر امام جمعه ی بزرگوار وعزیز جناب ماموستا و مردم بسیار مهربان و دوست داشتنی استان غیور مردان کردستان و دیگر برادران و خواهران عزیز سنی مذهبمان : ای ماموستای عزیز و با صفا __ما ندیدیم از تو هرگز جز وفا __
با سلام و درود بر مقام معظم رهبری دامت برکاته امید واریم که خدای تعالی عمر پر برکت معظم له را توأم با سلامتی و آرزوی طولانی کند . نظر به این که جناب ماموستا رستمی امام جمعه ی محبوب در جهت تقویت وحدت اسلامی بین شیعه و سنی سخنانی را بیان کرده بودند ، این بنده ی حقیر ، از آنجا که به آن بزرگوار علاقمندم و خیلی دوستشان دارم ، نوشتم : با سلام و احترام بر امام جمعه ی بزرگوار وعزیز جناب ماموستا و مردم بسیار مهربان و دوست داشتنی استان غیور مردان کردستان و دیگر برادران و خواهران عزیز سنی مذهبمان : ای ماموستای عزیز و با صفا __ما ندیدیم از تو هرگز جز وفا __
یاورت باشد خداوند کریم __ تا مداوم پاس داری زین حریم __ ای که هستی در شجاعت مثل شیر __ عاشقت هستم من شیعی پیر __ ملتمس دعای خیرتان هستم ، با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
0
0