۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۹۳۵۶۱
آیت الله نوری همدانی:

دنیای استکبار درصدد ایجاد تفرقه و مشغول کردن مسلمانان به درگیری های داخلی است

دنیای استکبار درصدد ایجاد تفرقه و مشغول کردن مسلمانان به درگیری های داخلی است
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: دنیای استکبار با ایجاد تفرقه و مشغول کردن مسلمانان به درگیری های داخلی تلاش می کنند، بر مرکب کدخدایی جهان نشسته و سلطه خود را حفظ کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: نمی توانیم از ذکر پیامبر اکرم به این لفظ بسنده کنیم چون در آیات قرآن کریم از ایشان به عظمت و بزرگی یاد شده است و در تاریخ اسلام و نزد شاعران از جایگاه بلندی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز به عالمان زمان شناس و خدمتگزار نیاز فراوان داریم، بیان کرد: علما همیشه مورد احتیاج جامعه هستند اما تاثیر آنها در زمان ما بسیار بیشتر است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه امروز باید بیش از هر زمان دیگری بیدار باشیم، گفت: دشمنان کینه توز اسلام که امام خمینی(ره) آنها را استکبار نامیدند، با درگیری میان مسلمانان سعی می کنند به نقشه های خود جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای افغانستان، یمن، سودان و امثال آن افزود: دنیای استکبار با ایجاد تفرقه و مشغول کردن مسلمانان به درگیری های داخلی تلاش می کنند بر مرکب کدخدایی جهان نشسته و سلطه خود را حفظ کنند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع اظهار کرد: امروز وضعيت مردم مظلوم افغانستان و ظلمي كه در حقشان از جانب افرادي كه با نقشه آمريكا و پول عربستان و اجراء صهيونيست سركار آمده تأسف بار است و مجامع جهاني بايد در مقابل اين ظلم ها سكوت خود را بشكنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: این برخورد ادامه دارد تا مسلمانان قدرت یافته و دشمنان را از مرکب کدخدایی پیاده کنند.

وی با تقدیر از فعالیت های امام جمعه ساری افزود: وظیفه امروز علما، بیدار و هوشیار کردن مردم است تا استکبار و نقشه های آنها را بشناسند.

ارسال نظرات