۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۹۳۶۸۹

خواب و بیدار؛ مواجهه ۲ رئیس جمهور با مشکلات

خواب و بیدار؛ مواجهه ۲ رئیس جمهور با مشکلات
مقایسه عملکرد کوتاه دولت فعلی با دولت روحانی شاید اشتباه باشد، اما به خوبی این موضوع را می‌رساند که ۸ سال دولتی بر مسند بود که هیچ دغدغه‌ای برای حل مشکلات مردم نداشت.

عباس قاسم پور: خودم هم بی خبر بودم. صبح جمعه فهمیدم بنزین گران شده است! این جملات از سوی رییس جمهوری بود که برخی از شهرهای کشورش در آبان 98 به خاطر بی تدبیری او و گران شدن یک باره بنزین و بدون اطلاع رسانی از سوی دولت دچار آشوب شده بود. این حجم از بی تفاوتی های او در مواجهه با مشکلات مردم بی سابقه نبود از رییس جمهوری که برای بازدید از کارخانجات از ماشین مدل بالا و ضد گلوله خود پیاده نمی شد و تنها از پشت شیشه مردم را نظاره می کرد توقعی بیش از این نمی رفت.

تعداد بازدید : 4

هر زمان که مسؤولان لیبرال و مرفهان بی درد زمام امور دولت را در دست گرفته با همین روش و سیستم کشور را اداره کرده و چیزی جز مشکل برای مردم و پر کردن کیسه خود و اطرافیان نداشته اند. دغدغه و هدف انقلاب اسلامی رسیدگی به مردم و توجه به مستضعفان است اما برخی بی توجه به این موضوع به جای خدمت به مردم خیانت می کنند. البته نباید همه مسؤولان را اینگونه پنداشت چون هستند کسانی که خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و مسؤولیت را تکلیف و لطفی از جانب پروردگار دانسته که زودگذر است و باید از همه لحظه های آن برای گره گشایی از کار مردم و مبارزه با مفاسد استفاده کرد.

خواب و بیدار؛ مواجهه ۲ رئیس جمهور با مشکلات

نقطه افتراق رییس جمهور فعلی با رییس جمهور قبلی در همین موارد است. آیت الله رئیسی پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت همچون همیشه که در بین مردم بوده و درد مردم را درد خود می داند با حضور در برخی از پمپ بنزین های تهران از نزدیک با مردم گفت و گو کرد و پیگیر مشکلات آنها شد؛ این اقدامات رییس جمهور و توجه دیگر مسؤولان ذیربط نه تنها به حل مشکل کمک کرد بلکه مردمی را که هشت سال دولتمردان خود را تنها در قاب تلویزیون دیده بودند که بعد از وقوع مشکلات می آمدند و به جای پاسخگویی طلبکارانه صحبت می کردند به انقلاب اسلامی و حل مشکلاتشان به واسطه دولت سیزدهم امیدوار کرد.

البته نباید از کنار عملکرد مثبت و به موقع صداوسیما به سادگی گذشت، این نهاد که حضرت امام خمینی(ره) از آن با عنوان دانشگاه یاد کردند؛ با مدیریت جدید متحول شده و با انعکاس سریع اخبار و مشکل اختلال در سیستم هوشمند سوخت جای هرگونه سوء استفاده شبکه های معاند و ضد انقلاب که در خیال خام خود در پی ایجاد «آبانی» دیگر و امیدوار به ایجاد شورش و آشوب بودند را گرفت.

تعداد بازدید : 4

اینگونه مشکلات اولین و آخرین باری نیست که به وجود می آید و آنچه در مواجهه با این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد اطلاع رسانی، اقدام به موقع برای آرامش مردم و حل مشکل در اولین فرصت است که خوشبختانه در ماجرای اختلال در سامانه هوشمند سوخت از سوی مسؤولان مشاهده کردیم./927/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
الان سید 6 کلاسی رفت پمپ بنزین مشکل حل شد؟؟ نمیتونست بشینه پشت سیستم و ببینه کارتها وصل شدن یا نه؟ سیدد خالی بند
0
0