۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۹۳۷۴۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت سیزدهم، الگوی مدیریت جهادی، اخلاق حسنه و روحیه عدالت خواهی است

دولت سیزدهم، الگوی مدیریت جهادی، اخلاق حسنه و روحیه عدالت خواهی است
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به روحیه خدمتگزاری مدیران در دولت سیزدهم گفت: تعطیلات نباید برای مدیران معنا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، نماز جمعه را خواستگاه جهاد و شهادت برشمرد و گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از این پایگاه عبادی سیاسی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه سخنان خود به انتخاب مدیران در کشور اشاره کرد و با بیان این که شایسته سالاری در انتخاب مدیران باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، افزود: نباید افرادی که شایستگی لازم را ندارند تنها به دلیل ارتباطات و رابطه جایگزین افراد شایسته شوند.

امام جمعه ساری همچنین به اهمیت پدافند غیر عامل در کشور اشاره کرد و با بیان این که پدافند غیر عامل برای بالا بردن ضریب امنیتی کشور فوق العاده مهم است، تصریح کرد: همه مسؤولان باید دستورالعمل پدافند غیر عامل را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: سیزدهم آبان ماه یک روز تاریخی و مهم در کشورمان است و همه باید در مراسم بزرگداشت این روز بزرگ شرکت کنند.

وی با بیان این که امام راحل هیچ ترسی از قدرت های مادی نداشت و تنها از خداوند متعال هراس داشتند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم، مرگ بر آمریکا به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سخنان مهم اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مدعوین همایش بین المللی وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این سخنرانی صبر، عدل و اخلاق را سه رکن مهم در سیره مدیریتی پیامبر گرامی اسلام عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیامبر گرامی اسلام اسوه صبر بی نظیر و جمیل بودند، ادامه داد: اگر یک مدیر در جامعه اسلامی عدالت، اخلاق و صبر را سرلوحه کارهای خود قرار دهد به طور حتم بر مشکلات فائق خواهد آمد و به موفقیت دست خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به روحیه خدمتگزاری مدیران در دولت سیزدهم افزود: تعطیلات نباید برای مدیران در جامعه اسلامی معنی داشته باشد و در هر حالی باید در میدان حاضر باشند و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که با راحتی و پشت میز نشینی کارها پیش نخواهد رفت، بیان داشت: برای پیشبرد امور مدیریت جهادی، اخلاق خوب و روحیه عدالت خواهی نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که پیوست عدالت باید در همه برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مدیران باید ببینند تصمیماتی که اتخاذ می کنند عادلانه است و مجلس، دستگاه قضا و قوه مجریه نیز باید در احکام و تصمیمات خود عدالت را سرلوحه کارها قرار دهند./950/پ201/

ارسال نظرات