۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۹۳۸۵۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

کشور نیازمند دانش آموزان متعهد، با اخلاق و عالم است

کشور نیازمند دانش آموزان متعهد، با اخلاق و عالم است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان، مدیران و کارکنان فردای این کشور مسؤولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حجتی ظهر امروز در دیدار جمعی از خانواده های شهدای دانش آموز بسیجی کرمانشاه اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی ایام هشت سال دفاع مقدس افرادی مسؤولیت پذیر و با علم و روحیه جهادی بودند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: کسانی که ایام دفاع مقدس را تجربه کرده اند به خوبی به یاد می آورند که دانش آموزان بسیجی برای اعزام به خدمت مقدم جبهه گریه می کردند و همین دانش آموزان با ایثار جان خود نقش مهمی در پیروزی این انقلاب در برابر دشمن بعثی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: امروز باید نگاه دانش آموز ایرانی به علم و دانش باشد، نباید تنها هدف رفتن به دانشگاه و کسب نمرات خوب باشد، کشور اکنون نیازمند دانش آموزان متعهد، با اخلاق و عالم است.

این عالم کرمانشاهی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دانش آموزان باید روحیه مسؤولیت پذیری را بیاموزند، خاطرنشان کرد: امروز هیچ جنگی در کار نیست، دانش آموزان به عنوان آینده سازان، مدیران، صنعت کاران و کارکنان فردای این کشور مسئولیت بسیار سنگینی برعهده دارند./1400/پ210/

ارسال نظرات