۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۹۳۸۸۷
نماینده ولی فقیه درکاشان مطرح کرد؛

لزوم جذب حامیان مالی برای پشتیبانی از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر

لزوم جذب حامیان مالی برای پشتیبانی از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر
اصفهان - آیت الله سلیمانی برلزوم جذب حامیان مالی برای حمایت و پشتیبانی از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی درنشست شورای بانوان ستاد امر به معروف و نهی منکر کاشان که در سالن اجتماعات فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزارشد، گفت: برای امر به معروف هیچ مرزی وجود ندارد و هیچ عذر و بهانه‌ای برای اقدام خلاف قانون موجه نیست.

وی افزود: در دوره ای که مسؤولان به دنبال تحقق ارزش‌های دین هستند و شهرستانی که حدود ۲ هزار شهید در راه تحقق آرمان‌های انقلاب تقدیم کرده است، عدم توانایی برای اجرای این فریضه درشهرستان ادای کاذبی است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه عدم توانایی برای مقابله با هجمه سنگین دشمن قابل قبول نیست، گفت: فرافکنی نمی‌تواند تکلیف را از ما ساقط کند، چون ما نظام دینی و انقلاب اسلامی که بنیانگذارآن فقیه و مرجع دین است را داریم.

وی ادامه داد: ادعای عدم حمایت و همکاری دستگاهای متولی برای انجام این فریضه واجب و عدم توان مقابله با هجمه فرهنگی دشمن در شهری که ارزش‌های دینی بر ضد ارزش‌ها غلبه دارد قابل قبول نیست.

هنوز هم ارزش‌های دینی در شهرستان کاشان ارزش غالب است

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید براینکه هنوز هم ارزش‌های دینی در شهرستان کاشان ارزش غالب است، اظهارداشت: مراکز اداری دولتی برای اجرای این فریضه باید ضوابط قانونی را اجرا کنند.

آیت الله سلیمانی به لزوم رعایت موازین شرعی از سوی مراکز اداری دولتی اشاره کرد و گفت: حراست ادارات دولتی علاوه بر شرح وظایف تعریف شده برای تبیین ارزش دینی در ادارات اهتمام داشته باشند درغیر این صورت حراست در ادارات دولتی محلی از اعراب نخواهد داشت.

در سیستم اداری حجاب مردان باید مطابق با موازین شرعی دین باشد

وی با بیان اینکه در سیستم اداری نه تنها حجاب و عفاف بانوان بلکه حجاب مردان نیز باید مطابق با موازین شرعی دین باشد، ابراز داشت: امر به معروف را نباید محدود به چند کار کرد بلکه موضوعات زیادی ازجمله حجاب مردان  بر اساس سوره مبارکه نور مطرح است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: امروز ابزار‌های زیادی برای اجرای این فریضه ازجمله نیرو‌های مومن و متعهدی که بدون هیچ چشم داشتی عاشقانه و بدون حمایت مالی در این عرصه فعالیت دارند را در اختیار داریم.

لزوم جذب حامیان مالی برای پشتیبانی از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر

آیت الله سلیمانی در ادامه بر لزوم جذب حامیان مالی برای حمایت و پشتیبانی از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: همانگونه که تیم‌های ورزشی از حامی مالی بهره می‌برند ستاد امربه معروف نیزباید حامی مالی داشته باشد.

به گفته وی حامی مالی برای ستاد‌های امربه معروف و نهی از منکر وجود دارد، اما ما به سراغ آن‌ها نرفته ایم چرا که مردم خیر و متدین کاشان برای توسعه فرهنگ دینی همیشه آماده هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: برای احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر از تمامی امکانات در اختیار و ظرفیت‌های شهرستان و منطقه کاشان باید استفاه کرد./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات