۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۹۳۹۹۹
به‌همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود؛

کرسی الگوی اخلاقی طلاق همسران در قرآن کریم

کرسی الگوی اخلاقی طلاق همسران در قرآن کریم
کرسی ترویجی الگوی اخلاقی طلاق همسران در قرآن کریم با حضور حجج‌اسلام جباران، هدایت‌نیا و جداری‌عالی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کرسی ترویجی الگوی اخلاقی طلاق همسران در قرآن کریم با ارائه حجت‌الاسلام محمدرضا جباران برگزار می‌شود. گفتنی است ناقدان این کرسی ترویجی، حجج اسلام فرج الله هدایت‌نیا و سرکار خانم زهرا امین مجد خواهد بود. همچنین حجت‌الاسلام محمد جداری عالی دبیری علمی این جلسه را برعهده دارد.

مسأله طلاق، یکی از مسائل جدی و مهمی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل وضعیت و فشار‌های شدید مالی و اقتصادی و همچنین بیکار شدن عده زیادی از کارگران و یا عدم پرداخت حقوق آن‌ها افزایش یافت. البته دلایل دیگری نیز می‌توان برای مسأله طلاق بر شمرد که در حال حاضر قابل توجه کارشناسان این عرصه قرار دارد.

لازم به ذکر است این نشست روز چهارشنبه، دوازدهم آبان‌ماه، ساعت ۱۵:۳۰ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست مجازی می‌توانند از طریق لینک join.skype.com/gvRLrTd۵qWai این نشست را دنبال کنند.

شایان ذکر است گروه اخلاق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزاری این نشست را برعهده دارد.
 
ت-ت/ کرسی الگوی اخلاقی طلاق همسران در قرآن کریم
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
من چند سال پیش یه ازدواج کوتاه داشتم که بعد از مراسم عروسی همسرم منو نخواست بدون هیچ علتی . بعدش فهمیدم با یه خانم بزرگتر از خودش در ارتباط بوده . و خانواده بی بندو باری هم داشت .و چند بار هم که از طرف دادگاه به خونه برگشتم همون زن تو خونه بود با تهدید و اذیت منو مجبور به بخشیدن مهریه کردن و طلاق داد. خودم هم نمیدونم علت ازدواجش با من چی بود .
الان که چند سال گذشته هرکه میاد خواستگاری وقتی علت جداییمونو میپرسن واقعا نمیدونم باید چی بگم . چون از نظر ظاهری خوبم هیچکس باور نمیکنه اون منو نخواسته . یا فک میکنن من عیب داشتم . بعضی وقتا هم خجالت میکشم که بگم اون نخواسته میگم خودم خواستم جدا شم ، برا همین همون جلسه اول منصرف میشن . از شما میخوام کمکم کنید واقعا باید به خواستگارا چی بگم که باور کنن من مشکلی نداشتم فقط بهم ظلم شده
0
0