۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۹۴۳۵۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اقدام اخیر سپاه پاسداران قدرت اسلام اهل بیتی را در دنیا به نمایش گذاشت

اقدام اخیر سپاه پاسداران قدرت اسلام اهل بیتی را در دنیا به نمایش گذاشت
مازندران - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرت اسلام اهل بیتی را در دنیا به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حمیدرضا حاج بابایی، نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی مراسم سیزدهم آبان ماه که در مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار شد، گفت: 13 آبان، فسلفه انقلاب بزرگی است که دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه برای این انقلاب بزرگ شهید دادند.

وی با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، اعتقادی و الهی بود و هست، افزود: انقلاب اسلامی ما به دلیل ارزش های اسلامی و الهی شکل گرفت.

حاج بابایی با اشاره به این که در طول 43 سال اخیر با مجاهدت ها و تلاش های صورت گرفته پرچم اهل بیت(ع)، آزادگی، الهی بودن و همچنین پرچم اسلام ناب در جهان برافراشته شده است.

نماینده مجلس با بیان این که قبل از انقلاب اسلامی، اکثر ملت های دنیا، تنها اسلام سعودی را می شناختند، ادامه داد: اسلام اهل بیت(ع) در بین ملت های جهان شناخته شده نبود و آنها تنها اسلامی را می شناختند که با آمریکا، رژیم صهیونیستی، ظلم، کفر و بی عدالتی همراه می کند.

وی با بیان این که اما امروز می توانیم به جرأت بگوییم همه دنیا عاشورا و اهل بیت(ع) را می شناسند، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های صورت گرفته سنگرهای عاشورایی و کربلایی در دنیا مستقر شدند.

حاج بابایی، شهید سلیمانی را نماد اسلام عاشورایی و اسلام اهل بیتی در دنیا معرفی کرد و افزود: به برکت همین مجاهدت ها امروز پرچم اسلام ناب در جهان برافراشته شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز در منطقه و در همه کشورهای اسلامی پیام اسلام ناب شنیده می شود، بیان داشت: جایگاه امروز اسلام ناب در دنیا مرهون تلاش هایی که از سوی انقلاب اسلامی در طول 43 سال اخیر صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در دنیا بر اساس همین اسلام ناب، نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر ناوهای آمریکایی و در دریای عمان نفتکش ایرانی را برمی گردانند.

حاج بابایی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زینت نظام اسلامی است، بیان داشت: این نیروی مردمی، انقلابی و جان برکف جلوی چشم آمریکا و ناوهای امریکا کشتی ما را برمی گرداند و این اقدام اقتدار آمیز موجب می شود دنیا در 48 ساعت اخیر به لرزه درآمده است.

نماینده مجلس با بیان این که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادن قدرت اسلام اهل بیتی در دنیا است، تصریح کرد: سپاه سرافراز اسلام با خون و همه وجود جلوی آمریکا می ایستد و این به برکت همان اسلام ناب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که باید در همه امور گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است همگام با رهبری انقلاب حرکت کنیم و کسی که جلوتر از رهبری حرکت کند ضد انقلاب و کسی که عقب تر هم حرکت کند انقلابی نیست و نیروی انقلابی یعنی کاملاً همراه با مقام معظم رهبری باشد./950/پ210/

ارسال نظرات