۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۴۶۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

طرح‌ «مهرواره همدل» و «اوج» با محوریت ائمه جماعات و روحانیون برگزار می شود

طرح‌ «مهرواره همدل» و «اوج» با محوریت ائمه جماعات و روحانیون برگزار می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: طرح‌ «مهرواره همدل» و «اوج» با محوریت و حضور فعال امامان محله و روحانیون برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در جلسه راهکارهای مساله یابی کرمانشاه که با محوریت مشکلات فرهنگی و اجتماعی با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های این استان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به محلات و شهرک های حاشیه نشین و شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی در این مناطق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بدین منظور تشکیل هیات های اندیشه ورز در ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان کرمانشاه با هدف شناسایی این معضلات و حل آنها در مناطق حاشیه ای در دستور کار قرار گرفته است که در  این باره از ظرفیت های فعالان فرهنگی و اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در تشکیل هیات های اندیشه ورز موضوع وحدت مذهبی در سطح کرمانشاه مدنظر قرار گرفته است، لذا در سطح این استان 27 پایگاه اجتماعی که 7 مورد از این پایگاه ها با موضوع تقریبی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: همچنین برای شناخت بهتر مشکلات اجتماعی و نیز ارائه راه حل های بهتر از بزرگان، معتمدین و نخبگان محلی استفاده می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جشنواره‌های «مهرواره همدل» و «اوج» در راستای شناسایی و حل مشکلات مناطق محروم و حاشیه نشین در استان کرمانشاه برگزار شده است، اظهار داشت: 2763 مساله و موضوع در طرح «مهرواره محله همدل» مطرح گردید که این موضوعات در اختیار هیات های اندیشه ورز قرار می گیرند و اولویت نخست ما مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: طرح‌ «مهرواره همدل» و «اوج» با محوریت و حضور فعال امامان محله و روحانیون برگزار می شود./1400/پ210/

ارسال نظرات