۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۴۷۴۴
طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه

انتصاب دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه
مازندران - حجت الاسلام ابراهیمی، به عنوان دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، طی حکمی از سوی حسین ظریف منش، قائم مقام دبیر کل و مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر مازندران به عنوان دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در حکم حجت الاسلام ابراهیمی آمده است:

اکنون که به توفیق الهی و با مدد ملکوتی صاحب غدیر، مولی الموالی، امیرالمؤمنین(ع) استان ولایت مدار مازندران در نظر دارد کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر، اشاعه و تبلیغ آموزه های علوی و تعالیم امیرالمؤمنین(ع) از طری تبیین اندیشمندانه کتاب گرانسنگ نهج البلاغه با همکاری و همراهی دانشگاه ها، مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی استانی و ملی برگزار نماید، ضرورت دارد با ایجاد ساختار منسجم به ویژه دبیرخانه برای این کنگره ارزشمند و هماهنگی با دستگاه ها، نهادها، تشکل ها و مراکز فعال در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی، اجتماعی؛ برنامه ها و فعالیت های کنگره به صورت منظم و تشکیلاتی ایجاد و پیگیری گردد.

لذا جنابعلی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت آستان مقدس امیرالمؤمنین(ع) و سوابق و تجارب ارزنده می باشید به عنوان دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان منصوب می گردید.

امید است در انجام وظایف محوله و برگزاری این کنگره ارزشمند تحت هدایت و اشراف آیت الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه و رییس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان مازندران موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه قرار است سال آینده به میزبانی مازندران برگزار شود./950/پ210/

ارسال نظرات