۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۹۴۸۶۶
گروه‌های مقاومت فلسطین:

دستمان روی ماشه است

دستمان روی ماشه است
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای مشترک در حمایت از اسرای اعتصاب کننده غذا، اعلام کردند: دستمان روی ماشه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه مشترکی را در خصوص شرایط غیر انسانی حاکم در زندان های رژیم صهیونیستی صادر کردند. این گروه های اعلام کردند: ما از نزدیک تحولات مربوط به اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را دنبال می کنیم.

بر اساس این گزارش، گروه های مقاومت در بیانیه خود آورده اند: ما به طور قاطع از اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا در زندان های رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می کنیم. ما خطاب به مقامات تل آویو می گوییم: دستمان روی ماشه است.

در بیانیه گروه های فلسطینی همچنین آمده است: مواضع اسرای فلسطینی در قبال رژیم صهیونیستی علیرغم شکنجه هایی که علیه آنها به کار گرفته شده است، ستودنی است. این گروه ها در بخش دیگری از بیانیه خود همچنین عادی سازان روابط را به عنوان شرکای رژیم صهیونیستی در تجاوزات مستمر علیه فلسطینیان معرفی کردند.

پیشتر «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی از شرایط غیر انسانی حاکم در زندان های رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد. سخنگوی جنبش حماس گفت: گروه های مقاومت اسلامی ازجمله حماس نمی توانند در برابر شرایطی که اسرای اعتصاب کننده غذا دارند، دست بسته بایستند. ما برای تحقق مطالبات این اسرا تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: بی توجهی رژیم صهیونیستی به درد و رنج اسرای فلسطینی به ویژه اسرای اعتصاب کننده غذا نمایانگر چهره واقعی و منفور این رژیم است. مقاومت فلسطین، اسرا را در زندان های رژیم صهیونیستی تنها نخواهد گذاشت.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه سخنان خود در این زمینه اظهار داشت: شرایط غیرانسانی حاکم در زندان های رژیم صهیونیستی جرقه انفجاری برای هرگونه نبرد با رژیم صهیونیستی است.

روز گذشته «خضر حبیب» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در سخنانی اعلام کرد که اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا تسلیم فشارهای رژیم صهیونیستی نمی شوند. این عضو ارشد جهاد اسلامی گفت: اعتصاب غذای اسرای فلسطینی تا زمان تحقق پیروزی در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیستی ادامه دارد. در صورت شهادت هریک از اسرای فلسطینی آماده ورود به نبرد با دشمن صهیونیستی هستیم.

وی افزود: بازداشت موقت فلسطینیان یک اقدام غیر قانونی و غیر انسانی است. صهیونیستها چنین سیاستی را از استعمارگران انگلیسی به ارث برده اند. از سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهیم که برای متوقف ساختن سیاست های خصمانه علیه اسرای فلسطینی وارد عمل شوند./۹۸۸

منبع: العهد

ارسال نظرات