۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۹۴۸۸۴

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان خوزستان برگزار شد

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان خوزستان برگزار شد
جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت دار این استان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پیرو دو سفر قبلی سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان خوزستان، جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت دار این استان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به مشکلات استان خوزستان، شهر اهواز و برخی شهرستان های دیگر استان در زمینه عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم و مصارف کشاورزی و همچنین مشکلات آبگرفتگی شهرهای این استان بر ضرورت اتمام و تکمیل طرح های مرتبط با فاضلاب اهواز، طرح آبرسانی غدیر و جمع آوری آب های سطحی تاکید کرد.

همچنین معاون اول رییس جمهور ضرورت همکاری دولت و بخش خصوصی برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی را خاطرنشان ساخت.

در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، نفت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رفاه، کار و تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی معاون اجرایی رییس جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار خوزستان و معاونین وزرا و نمایندگان دستگاه های مختلف حضور داشتند، تصمیمات و ترتیبات لازم درخصوص توافقات میان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل با استانداری خوزستان به منظور اجرای طرح های اولویت دار عمرانی و نیز طرح های اقتصادی در راستای اشتغالزایی جوانان ورفع مشکلات زیرساختی در این استان اتخاذ شد.

ارسال نظرات