۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۹۴۹۵۳
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛

مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان اصفهان

مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان اصفهان
اصفهان ـ شجاعی با اشاره به برگزاری مدرسه پاییزی کاربردی گفت: این مدرسه در 8 رشته ویژه طلاب و مبلغان به صورت 12 جلسه برای هر دوره آموزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره اهمیت مهارت افزایی طلاب و مبلغان دینی، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان، مدرسه پاییزی کاربردی را ویژه عموم طلاب و مبلغان استان اصفهان برگزار می کند.

شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از بررسی تخصصی موضوعات مختلف تصمیم گرفته شده که مدرسه پاییزی کاربردی در 8 رشته تخصصی، مهم و کاربردی برگزار شود.

وی ادامه داد: مدیریت اعتیاد در خانواده، مدیریت مسائل جنسی در خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مهارت منبر و مرثیه خوانی، مهارت تدبر در قرآن، مهارت پاسخگویی به شبهات سیاسی، مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی و مهارت پاسخگویی به سوالات تربیتی عناوین مدرسه پاییزی کاربردی را تشکیل می دهند.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که شرکت در بیش از یک دوره بلامانع است، تصریح کرد: مرحله عمومی هر یک از دوره ها 12 جلسه پیش بینی شده که از نیمه دوم آبان به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی شروع خواهد شد.

وی با با بیان اینکه این مدرسه کاربردی ویژه طلاب و مبلغان است، تصریح کرد: عموم طلاب و مبلغان علاقه مند به شرکت در این مدرسه پاییزی کاربردی می توانند برای ثبت نام تا شنبه 22 آبان ماه 1400 به نشانی اینترنتی dte.bz/135p مراجعه نمایند./1304/پ210/

 

مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات