۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۹۵۵۰۶
معاون اداره تبلیغات نیروهای مسلح یمن:

رژیم صهیونیستی چشم دیدن یمن مستقل ندارد

رژیم صهیونیستی چشم دیدن یمن مستقل ندارد
عبدالله بن عامر با بیان اینکه صهیونیست‌ها تجاوزهای زیادی به یمن انجام داده‌اند که هنوز جزئیات آن فاش نشده، تصریح کرد، تل‌آویو نمی‌خواهد یمن آزاد و مستقل باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «عبدالله بن عامر» معاون اداره تبلیغات نیروهای مسلح یمن در نشستی در صنعاء از تجاوزهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و آب‌های منطقه‌ای یمن خبر داد و گفت، تجاوزهای صهیونیستی به یمن انجام شده که هنوز جزئیات آن فاش نشده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سباء»، وی افزود، حکومت قبلی در یمن، دست رژیم صهیونیستی را برای فعالیت نظامی و جاسوسی در یمن بدون هیچ مانعی باز گذاشته بود.

بن عامر ادامه داد: دشمن اسرائیلی نمی‌خواهد یمن آزاد و مستقل باشد و معتقد است وجود یک کشور یمن که به واقعیت‌های تاریخ و جغرافیا ضمن هویت فراگیر خود پاسخ می‌دهد، خطری بزرگ برای هژمونی‌اش بر منطقه جنوبی دریای سرخ است.

وی سپس تصریح کرد، رژیم صهیونیستی طی دهه‌های گذشته فعالیت خود در یمن را گسترش داده تا شامل تمام مساحت جغرافیایی آن شود، اسنادی وجود دارد که ارتباط محرمانه میان صنعاء و تل‌آویو در سال ۲۰۰۴ را فاش می‌کند.

بن‌عامر درباره وضعیت فعلی هم گفت، رژیم صهیونیستی از تحولات و متغیرات فعلی که تأکید می‌کند ملت یمن به تحقق پیروزی و آزادی و استقلال نزدیک شده، آشفته است. تل‌آویو و واشنگتن از طریق ابزارهای خود در منطقه یعنی سعودی و امارات برای جلوگیری از این موضوع وارد عمل شده و اطلاعات جدیدی درباره نقش رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در این زمینه فاش خواهد شد.

اخیرا، اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (زیر نظر دانشگاه تل آویو) در گزارشی تلاش کرد تا به مقامات این رژیم در خصوص خطر بالقوه نیروهای یمنی برای صهیونیست‌ها هشدار بدهد.

در این گزارش به طور مفصل به تهدیدی که جنبش انصارالله یمن برای رژیم صهیونیستی دارد پرداخته شده و در ابتدای این گزارش ذکر شده که هدف از بیان این مسأله، آگاهی بخشی نهادهای امنیتی تصمیم‌ساز در این رژیم است.

این اندیشکده سپس نوشت که تحولات منطقه و یمن احتمال اینکه «حوثی‌ها» به اسرائیل حمله کنند افزایش داده است و منبع اصلی این نگرانی از آنجایی نشأت می‌گیرد که به دلیل پوشش اطلاعاتی بسیار ضعیف اسرائیل از یمن، تصمیم حمله به این رژیم از سوی «حوثی‌ها» به شکل سری و سریع و بدون دلیل روشنی که مقامات صهیونیستی بدانند، صورت خواهد گرفت./۹۸۸/

ارسال نظرات