۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۹۵۵۶۳
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در دوره آموزشی زن و خانواده

شرکت طلاب لرستانی در دوره آموزشی زن و خانواده
لرستان - عزیزی از برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت زن و خانواده خبر داد و گفت: این دوره با هدف بررسی مسائل و شبهات زن و خانواده با موضوع عفاف و حجاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه آموزشی زن و خانواده ویژه مدیران و مبلغان انجمن زن و خانواده مدارس علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: هدف از برگزاری این کارگاه بررسی مسائل و شبهات زن و خانواده با موضوع عفاف و حجاب است.

عزیزی عنوان کرد: در این دوره مسائل اجتماعی زنان با رویکرد دینی و حقوقی بر حسب نیازهای منطقه ای و محلی مورد بحث قرار می گیرد.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی دوره کارورزی مدیران و مبلغان خبر داد و عنوان داشت: این دوره نیز در قالب دو کارگاه ۱۰ ساعته و تبلیغ در سطح شهر، نهادها، مساجد، کانون ها، محلات، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

عزیزی به برگزاری مرحله سوم طرح تربیت حافظ نهج البلاغه ویژه خواهران طلبه و مبلغ مدارس علمیه خواهران لرستان اشاره کرد و گفت: این دوره نیز نیمه اول دی ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

وی بیان کرد: در طرح تربیت حافظ نهج البلاغه برای طلابی که موفق به گذراندن این دوره شوند گواهینامه حفظ نهج البلاغه صادر می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات