۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۹۵۵۹۴

گزارش میدانی | هیاهو برای هیچ !

واکسن هراسان، در حالی به حاشیه سازی و هیاهو مشغول شده اند که خودشان هم نمی‌دانند چه خواسته‌ای دارند و دنبال چه می‌گردند.
تعداد بازدید : 7
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
البته خواسته ی واکسن هراسان خیلی واضح و روشن است. مدعا این است که دولت می گوید واکسن هیچ خطری ندارد بنابراین تمامی افراد باید واکسن بزنند و در صورتی که واکسن نزده باشند اجازه استفاده از هواپیما قطار یا خروج از شهرها را ندارند ، اجازه ورود به ادارات یا محل کار خود را ندارند حق اشتغال در مغازه ندارند مگر اینکه دو دوز واکسن زده باشند و الا حق خروج از کشور را ندارند. واکسن هراسان خواسته ی ساده ی دارند. حالا که واکسن هیچ خطری ندارد و اجباری هم هست، در صورتی که در اثر واکسن زدن دچار مشکلی در سلامتی شدند بیمه ها درمان بیماری ناشی از واکسن زدن را تحت پوشش بگیرند. ولی دولت در صورتی که حق اشتغال و مسافرت و .. را از مردم گرفته است و می گوید واکسن خطری ندارد حاضر نیست بیمه درمانی خطرات احتمالی واکسن را در صورت بروز مشکل در سلامتی را به عهده بگیرد. واکسن هراسان می گوینددر صورت مشکل در سلامتی توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند و خواستار بیمه شدن خطرات احتمالی واکسن هستند و اگر بیمه ای در کار نیست نباید زدن واکسن اجباری باشد
5
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
خیلیا واکسن نزدن ولی حوصله این بحث ها رو ندارن
رسا نیوز شما جواب اشتباهی که در مورد کنترل جمعیت شد و حضرت آقا عذر خواهی کردند رو بدید لطفا ما هم میریم واکسن میزنیم
1
1
بشیر
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
واکسن زدن یا نزدن یک امر پزشکی است و بحث کنترل جمعیت یک تفکر و تصمیم
شما لطفا قیمه ها نریز تو ماست ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
مخالفان واکسن خیلی ساده و واضح صحبت می کنند. دولت گفته واکسن خطری ندارد و واکسن زدن را اجباری کرده است و استفاده از قطار و هواپیما و ورود به ادارات محل کار خود فرد، اشتغال به کار در مغازه شخصی خود فرد ، خروج از شهر و رفتن به دانشگاه و ... همه منوط به دو دوز واکسن هست. دولت می گوید واکسن زدن هیچ خطری ندارد بنابراین واکسن زدن اجباری است. مخالفان واکسن می گویند حالا که واکسن هیچ خطری ندارد و رفتن به دانشگاه یا کار کردن در مغازه شخصی خود فرد یا خروج از شهر و یا ورود به اداره محل کار خود فرد و ... همه مشروط به واکسن زدن است. دولت با بیمه ها قرارداد ببندد که اگر شخصی در آینده به دلیل واکسن زدن دچار عوارض شد بیمه ها هزینه درمان اش را رایگان برعهده بگیرند. ولی دولت می گوید خیر در صورتی که در آینده دچار عوارض واکسن شدید هیچ بیمه ای هزینه درمان را برعهده نمی گیرد ولی مخالفان واکسن می گویند اگر دچار عوارض واکسن شدند هیچ پولی برای درمان شان ندارند و اگر دولت می گوید واکسن خطری ندارد چرا درمان عوارض احتمالی واکسن کرونا را بیمه نمی کند؟
3
0
طلبه درس خارج
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
افرادی حسابی ظاهر بین و هیجانی که حرفشون مخالف اصول اولیه عقل سلیم است.

لا اعتناء بهم
1
1
ذوالفقار نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
امروز شاهد ضربه‌هایی از سوی تعدادی از انقلابی نماها و برخی از منبری‌ها و برخی مداحان بر علیه سخنان رهبر معظم انقلاب درباره واکسیناسیون عمومی هستیم که باید از این امر صیانت شود.
1
1
جواد حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
شبهه از اين نظر شبهه ناميده شده كه شبيه و مانند حق است ما مواظب باشیم گول شبهه افکنی دشمن را نخوریم. دو قطبی که دشمن می خواست با کرونا ایجاد کند الان دارد با واکسن ایجاد می کند وهر دو را از قم! شروع کرد که البته با هوشیاری خیل کثیر عناصر متدین وانقلابی خنثی شد. چرا هم اکنون برخی از دست های پشت صحنه دشمن مکار وحیله گر می خواهند اعتراضات واکسنی را به پشت دفتر علما و مراجع عظام بکشانند و قصد دارند آنجا تجمع کنند؟ (برگرفته شده از: نشریه عبرتهای عاشورا در کانال واتساپی)
0
0