۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۹۵۷۴۳
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد:

حمایت و ترویج آثار ارزشمند از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید

حمایت و ترویج آثار ارزشمند از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رسالت این وزارتخانه نسبت به حمایت از آثار ارزشمند، بر مساعدت وزارت فرهنگ بر ضرورت تقویت مؤسسه بوستان کتاب تأکید کرد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، یاسر احمدوند «معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبائی(ره) که در سالن خواجه نصیر الدین طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی(ره) عالم زمان بود و آثار علمی ایشان از آثار ارزشمند جامعه ما بوده است.

 وی با اشاره به غنی بودن آثار علامه طباطبایی و قدردانی از بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این آثار مکرر قابل بهره مندی و استفاده است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنتگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه وظیفه اش حمایت و ترویج آثار ارزشمند است و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم با کمک هایی که می توانیم داشته باشیم، انتشارات بوستان کتاب را کمک کرده و تقویت کنیم.

مؤسسه بوستان کتاب با هدف رونق‌بخشی به فضای فرهنگ اسلامی و تبیین و گسترش خردمندانه وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد و اکنون که بیش از ۴۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد از جنبه‌های کمی و کیفی، رشد چشم‌گیری داشته و در میان ناشران دینی سراسر کشور، جایگاه ارزش‌مندی پیدا کرده است./822/

ارسال نظرات