۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۹۵۸۱۶
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان خبر داد؛

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در حوزه علمیه برادران لرستان

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در حوزه علمیه برادران لرستان
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در حوزه علمیه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کرسی ها ایجاد شورو شوق در مباحث علمی و توانمندسازی طلاب است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان دشت: در نشست هم اندیشی کمیته استانی حوزه علمیه لرستان موضوعاتی همچون مأموریت های حوزه در عرصه علمی، پژوهشی و تحقیقی مطرح شد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان افزود: کرسی هایی در حوزه علوم انسانی و اسلامی به کمک طلاب و اساتید در حوزه علمیه راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این کرسی های آزاداندیشی با هدف توانمندسازی طلاب و اساتید صورت می گیرد و سبب ایجاد شور و شوق در مباحث علمی بین طلاب می شود.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه خروجی حوزه تبلیغ است، عنوان داشت: برگزاری این نشست ها به تقویت فعالیت تبلیغی طلاب نیز کمک می کند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته استانی در راستای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه علمیه ادامه داد: این کمیته متشکل از نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیر حوزه علمیهف معاون پژوهش به عنوان دبیر این کمیته و سه نفر از اساتید حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان عناون داشت: از دیگر اهداف برگزاری کرسی های آزاداندیشی تقویت و ارتقای اعتماد به نفس بین طلاب برای شرکت در مباحث علمی است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات