۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۹۵۸۸۹
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت استقلال را به لبنان هدیه کرد

مقاومت استقلال را به لبنان هدیه کرد
هانی قبیسی یک نماینده پارلمان لبنان اعلام کرد، لبنان امروز با محاصره اقتصادی مجازات می‌شود؛ زیرا کشور مقاومتی است که استقلال را به آن هدیه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «هانی قبیسی» عضو فراکسیون توسعه و آزادی در پارلمان لبنان وابسته به جریان «نبیه بری» رئیس پارلمان این کشور در مراسمی که توسط انجمن پزشکی منطقه النبطیه برگزار شده بود اعلام کرد، در سایه شرایط دشوار سیاسی و اقتصادی لبنان ما نیاز به یک استقلال جدید داریم؛ چرا که فرقه گرایی در کشور ذهن ها را محاصره کرده است.

وی افزود، رسیدن به آزادی و استقلال در کشوری که فرقه گرایی بر آن حاکم باشد ممکن نیست و این فرقه گرایی بر همه سطوح سیاسی و اقتصادی و همچنین زیرساخت‌های کشور تاثیر می گذارد.

این نماینده پارلمان لبنان با پرداختن به مسئله کمبود و گرانی دارو اظهار داشت، این مشکل تبدیل به بار بزرگی برای مردم شده؛ مردمی که فداکاری زیادی برای آزادی سرزمین خود کرده‌اند.

لبنان امروز با محاصره اقتصادی مجازات می‌شود؛ چرا که کشور مقاومت است، مقاومتی که با خون شهدای خود استقلال را به لبنان هدیه کرد و مردم اولین طرفی هستند که در مسیر رسیدن به استقلال گام برداشتند.

هانی قبیسی تصریح کرد، متاسفانه ما در وضعیتی قرار داریم که در آن زبان و گفتمان فرقه‌ای بر کشور حاکم است و لبنانیها نمی‌توانند درباره مسائل واحد به توافق برسند. بنابراین تصمیمات غربی بر امور داخلی لبنان مسلط شده و می بینیم که بانک‌های داخلی چگونه اموال مردم را غارت می کنند./۹۸۸/

ارسال نظرات