۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۹۵۹۲۵
نماینده ولی فقیه در سپاه سمنان:

بسیج مختص یک ملت و یا یک محدوده جغرافیایی خاصی نیست

بسیج مختص یک ملت و یا یک محدوده جغرافیایی خاصی نیست
سمنان ـ حجت الاسلام دیباجی گفت: بسیج مختص یک ملت و یا یک محدوده جغرافیایی خاصی نیست. این بسیج بود که در هشت سال دفاع مقدس دلیرانه مقابل دشمن ایستاد.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام دیباجی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مختص یک ملت و یا یک محدوده جغرافیایی خاصی نیست. این بسیج بود که در هشت سال دفاع مقدس باعث شد در رزمندگان انگیزه ایجاد کند تا دلیرانه مقابل دشمنان بایستند و اجازه ندهند به خاک کشورمان نفوذ کنند.

حجت الاسلام دیباجی بیان کرد: بسیج، حقیقت عشق به اسلام، عشق به شهید و شهادت و عشق به امام راحل(ره) را در دلها زنده می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سمنان اضافه کرد: اگر رشادت ها و فداکاری های بسیجیان نبود، کشور هرگز پیشرفت نمی کرد در طول تاریخ این بسیجیان بودند که درخشیدند تا کشور برای همیشه پیروز و استوار باشد.

وی افزود: دلیل آنکه شهدا ماندگار شدند، دو عامل بوده؛ عامل اول، نیت خدایی و انگیزه خدایی آنها و عامل دوم ولایتمداری آنان بود. اسلام بدون ولایت کامل نیست و دین هم بدون ولایت، تبیین و تفسیر نمی شود.

حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد: اگر یک نظام ولایی بخواهد شکل بگیرد، مساله اصلی حضور مردم است، این مردم هستند که باید در صحنه باشند. یکی از خصلت های مورد توجه مسلمانان، این است که میل و خواسته امامشان را بر میل و خواسته خودشان مقدم می کنند. این رمز پیروزی اسلام و کشور است./د101/

ارسال نظرات