۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۹۵۹۵۹

شرایط جدید بازگشایی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد

شرایط جدید بازگشایی دانشگاه صنعتی امیرکبیر  اعلام شد
دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط جدید مبنی بر بازگشایی و عادی‌سازی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط جدید مبنی بر بازگشایی و عادی‌سازی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری این دانشگاه را اعلام کرد.

حضور در این دانشگاه، با ارائه کارت واکسیناسیون دو دوز میسر است. لذا، آن دسته از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه که تاکنون اقدام به واکسیناسیون ننموده‌اند در اسرع وقت و پیش از پایان نیمسال جاری اقدام به واکسیناسیون نمایند تا دچار مسئولیت عدم تزریق واکسن نشوند.

گفته شده،‌ از این پس جلسات رسمی در سطح دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت حضوری برگزار خواهد شد و جلسات دفاع از پایان‌نامه، پیشنهاد رساله، ارائه رساله و ... بصورت حضوری خواهد بود.

با اعلام این دانشگاه، برنامه‌ریزی برگزاری حضوری آزمون‌های پایان نیمسال دانشگاه امیرکبیر در حال انجام است. بنابراین آن دسته از اعضای این دانشگاه که واکسن نزده‌اند، باید در زمان باقیمانده نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون اقدام کنند.

استفاده از مکان‌های عمومی نظیر خوابگاه، سلف، سالن ورزش و ... با ارائه کارت واکسیناسیون دو دوز میسر است و مسلما تمامی این موارد تحت تصمیمات ستاد ملی مدیریت 

ارسال نظرات