۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۹۶۰۰۷
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

بهبود مسائل معیشتی و اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است

بهبود مسائل معیشتی و اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مباحث معیشتی و اقتصادی ملت یکی از اولویت های اصلی است و امیدواریم که هرچه سریعتر وضعیت اقتصاد به روزهای خوب خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در دیدار با معاون سیاس، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از فرمانداران شهرستان این استان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: جای دارد از فرماندارانی که همواره در امور جهادی و انقلابی از همه ما جلوتر هستند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: خوشبختانه نگاه دولت سیزدهم به مباحث معیشتی و اقتصادی ملت ایران یکی از اولویت های اصلی است و امیدواریم که هرچه سریعتر وضعیت اقتصاد به روزهای خوب خود برسد.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز جامعه ما باید نه تنها در حوزه اقتصاد پیشرفت کند، بلکه در بخش های فرهنگی و اعتقادی نیز نیازمند یک تحول آفرینی هستیم که در این میان نقش حوزه های علمیه، مؤسسات فرهنگی و روحانیون بسیار کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که جو ناامیدی که دشمن به آن دامن می زند، کشور را اسیر خود کند، گفت: باید در کنار محقق کردن مقوله عدالت در سطح کشور مسؤولان به ویژه فرمانداران باید امید را در جامعه زنده نگه دارند، لذا امید می تواند به عنوان موتور محرکه ای جامعه را به سمت جلو پیش ببرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز همه ما در هر پست و مقامی که قرار داریم باید خدمت به مردم را نصب العین خود قرار دهیم، زیرا مشکلات اقتصادی و معیشتی به نوعی ذهن ملت ایران را درگیر کرده است و همین عامل می تواند باعث کاهس آستانه تحمل مردم شود./1400/پ210/

ارسال نظرات