۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۹۶۱۲۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انقلاب اسلامی بزرگترین امانت خداوند نزد ملت ایران است

انقلاب اسلامی بزرگترین امانت خداوند نزد ملت ایران است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت:بزرگترین امانتی که خداوند در اختیار ما قرار داده، وجود این نظام اسلامی و امامین انقلاب است که باید برای حراست از آنها کوشا و متعهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در یادواره شهدای روحانی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: روحانیونی که در جبهه های جنگ تحمیلی جان خود را در راه این انقلاب فدا کردند همان رهروان نهضت امام خمینی(ره) بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بزرگترین امانتی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده، وجود این نظام اسلامی و نیز امامین انقلاب است که باید برای حراست از آنها بسیار کوشا و متعهد باشیم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: روحانیون برای اقتدار اسلام در طول تاریخ هزینه های بسیاری داده اند که بارزترین این روحانیون و علما را می توان آیت الله شیخ فضل الله نوری دانست که برای اضافه کردن کلمه «شرع» به قانون مشروطه به دار آویخته شد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان کرد: بزرگی و اقتدار ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثارگری شهدای بزرگ این سرزمین است که برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند به گونه ای که امام راحل برای ایجاد اسلام با توکل بر قدرت خداوند متعال و ملت، ریشه نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: روحانیونی که در طول تاریخ اسلام خون داده اند و جانشان را فدا کرده اند این کارشان برای اقتدار بخشیدن به اسلام بوده است، بنابراین امروز نیز روحانیون و طلاب می توانند با روحیه ای که دارند در امور مدیریتی جامعه اسلامی نقش آفرین باشند.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان فرمودند:« همه ایرانی‌ها یک جنبه نخبگی دارند و اگر دشمنان عصبانی هستند از فناوری هسته‌ای ما نیست، بلکه عصبانیت آن ها به این واسطه است که ما چرا به این تکنولوژی رسیدیم».

آیت الله علما اظهار داشت: همه ما روحانیون در قبال جامعه اسلامی مسؤول هستیم و باید با روحیه بسیجی کارها را به نحو احسن انجام دهیم، رهبر انقلاب از همه روحانیون و طلاب توقع دارند که برای اعتلای این نظام کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: روحانی و طلبه باید اهل علم و دانش باشد و به روز باشد، زیرا اسلامی که اکنون آنها را می بینیم و احساس می کنیم به این آسانی به دست نیامده است./1400/پ210/

ارسال نظرات