۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۹۶۱۴۵

باید جلوی تهاجمات مستمر اسرئیل را بگیریم

باید جلوی تهاجمات مستمر اسرئیل  را بگیریم
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که حملات هوایی رژیم اسرائیل به سوریه جنایت جدید علیه امت اسلامی و محکوم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله هوایی رژیم اسرائیل به سوریه را محکوم کرد.

او امروز (چهارشنبه) در واکنش به این حمله نوشت که «حمله بامداد امروز صهیونیست‌ها به سوریه جنایت جدید و عربده‌کشی مستمر علیه ملت‌های امت ما است.»

وی ادامه داد:‌ «باید به صورت واحد، با منطق زورگویی و قلدرمآبی که رژیم صهیونیستی علیه همه گروه‌های امت اسلامی در پیش گرفته، مقابله کرد تا جلوی رفتار خصمانه و تهاجمی این رژیم گرفته شود.»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به مناطقی از جنوب غربی شهر «حمص» واقع در مرکز سوریه حمله کردند. خبرگزاری «سانا» سوریه گزارش داد که پدافند ارتش توانسته اغلب موشک‌های شلیک‌شده اسرائیل را قبل از اصابت به اهداف مورد نظر، سرنگون کند.

یک منبع نظامی ارتش سوریه گفت: حوالی ساعت 1:26 بامداد چهارشنبه، دشمن اسرائیلی با شلیک چند موشک از سمت شمال شرق بیروت، نقاطی از حمص را هدف قرار داد.

وی افزود: پدافند هوایی ما توانست با بیشتر موشک‌های شلیک‌شده مقابله کند. این حمله هوایی علاوه بر خسارت مادی، به زخمی شدن چهار نفر از سربازان ارتش سوریه نیز منجر شده است.

کانال تلویزیونی 12 رژیم اسرائیل امروز چهارشنبه گزارش داد که یکی از موشک‌های پدافند سوریه در نزدیکی شهر حیفای فلسطین اشغالی منفجر شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات