۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۶۹۶۱۷۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین خدمات ارزشمند بنیاد برکت به جامعه

ضرورت تبیین خدمات ارزشمند بنیاد برکت به جامعه
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به خدمات ارزشمند بنیاد برکت در محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان جامعه بر ضرورت تبیین خدمات این نهاد انقلابی به جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر عامل بنیاد برکت با تقدیر از خدمات ارائه شده از سوی این نهاد در عرصه ها و صحنه ها مختلف گفت: جنس فعالیت این نهادها دینی و بسیجی است.

وی با بیان این که یکی از برکات شیوع ویروس کرونا، آشنایی جامعه با خدمات و اقدامات ارزشمند این نهادهای انقلابی بوده است، افزود: کمک های بنیاد برکت و سایرنهادهای انقلابی در طول دوران شیوع ویروس کرونا بسیار ارزشمند و راهگشا بوده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که همین کمک ها به همراه حضور در صحنه گروه های جهادی بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع ساخت، ادامه داد: اگر این نهادهای حمایتی نبودند دولت به تنهایی قادر به رفع نیازهای این قشر نبود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که نهادهایی همچون بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام و سایر مجموعه ها به توصیه مقام معظم رهبری و با زمان شناسی مناسب خود ورود بسیار خوبی داشتند، تصریح کرد: این حضور و مشارکت آنها توانستند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند.

وی با تقدیر از خدمات و اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در حوزه اشتغال زایی، محرومیت زدایی و همچنین کمک های انسان دوستانه در دوره کرونا، بیان داشت: باید خدمات ارزشمند این نهادها بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه برخی ها در فضای مجازی تلاش می کنند این نهادهای انقلابی را تضعیف کنند و عملکرد آنها را زیر سؤال ببرند، افزود: به طور حتم بیان مناسب خدمات این نهادها می تواند در خنثی سازی آن تلاش ها بسیار اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز یک رضایت مندی مناسبی از بنیاد برکت نزد افکار عمومی وجود دارد، تصریح کرد: خدماتی که در طول سال های اخیر از سوی این نهاد انقلابی به محرومان و نیازمندان جامعه ارائه شده موجب این رضایت مندی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که حمایت از مستمندان و نیازمندان جامعه باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت از این اقشار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مسائل فرهنگی اشاره کرد و با بیان این که امیدواریم سطح خدمات و برنامه های این بنیاد در حوزه فرهنگی نیز بیشتر تقویت شود، افزود: با توجه به اهمیت کار عمران و آبادانی و همچنین رفع مشکلات اقتصادی، اما برای ما کار فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است./950/پ210/

ارسال نظرات