۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۹۶۳۰۵
امام جمعه ساری:

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه به پایان رسیده است

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه به پایان رسیده است
مازندران - امام جمعه ساری گفت: آمریکا و اروپا باید بدانند دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف به پایان رسیده و امروز مذاکرات مسؤولان ما مذاکرات بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره پنجم آذر روز بسیج مستضعفین، گفت: امروز رویش های بسیج همانند زمان امام راحل از همان روحیه و فرهنگ بسیجی برخوردار هستند.

وی، پیشرفت های امروز کشور را مرهون همین روحیه بسیجی دانست و افزود: رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه در کشور نیز با اتکای به همین فرهنگ وروحیه به دست خواهد آمد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دور جدید مذکرات برجامی در وین اشاره کرد و گفت: آمریکا یک جانبه از برجام خارج و آن را نقض کرده و امروز می گوید جمهوری اسلامی باید به میز مذاکرات برجامی بازگردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که آمریکایی ها در حالی برای ما شرط و شروط می گذارند که خودشان ناقض اصلی برجام هستند، گفت: متأسفانه در آستانه دور جدید مذاکرات نیز تحریم های تازه ای را علیه کشورمان وضع کرده اند و این نشان دهنده فریبکاری و وقاحت این کشور است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها فکر می کنند که مذاکرات پیش روی نیز همانند گذشته است، ادامه داد: مسؤولان باید بررسی کنند که در برجام راه های حقوقی و قضایی برای تعقیب کسی که یک طرفه آن را نقض کند وجود دارد که اگر وجود دارد از طریق مجامع بین المللی علیه کشور نقض کننده اقدام قضایی صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: اگر هم چنین بندی در برجام پیش بینی نشده پس این یک خیانتی است که در برجام اتفاق افتاده و یک طرفه به نفع آنها نوشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که آمریکا و کشورهای ظالم اروپایی باید بدانند دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر مذاکرات مسؤولان ما مذاکرات بسیجی است و مسؤولان ما در مذاکرات جدید هرگز زیر بار ذلت، شرط و شروط های تحریمی نخواهند رفت./950/پ201/

ارسال نظرات