۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۹۶۳۱۷
سردار موحد:

بسیج، دست قدرت خداوند روی زمین است

بسیج، دست قدرت خداوند روی زمین است
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) تأکید کرد: در کربلای امروز پیروز میدان حسین بن علی(ع) است، چرا که بسیج برگرفته از قیام این امام شهید است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه قم اظهار داشت: بسیج مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» است و بسیجیان همواره با فرمانبرداری از ولایت فقیه در مقابل دشمنان هرگز قد علم نکرده و چونان کوه راسخ ایستادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر بسیجیان در زمان امیرالمومنین علی(ع) بودند، دیگر حضرت به آن صورت مظلومانه در مسجد به شهادت نمی‌رسیدند و حضرت زهرا (س) مورد اهانت و شهادت قرار نمی‌گرفتند.

فرمانده سپاه قم در خصوص اقدامات مهم بسیجیان استان قم افزود: فعالیت مستمر گشت‌های محله محور رضویون بسیج و همکاری با نیروی انتظامی، ساخت و بازسازی منازل محرومین و تهیه جهیزیه عروس برای نیازمندان در زمینه محرومیت زدایی از شاخص ترین اقدامات بسیج بوده است.

موحد در خصوص اقدامات بسیج در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا تصریح کرد: بسیجیان با پذیرش خطرات احتمالی ویروس کرونا، در بیمارستان ها و غسالخانه ها حضور یافتند و در این زمینه نیز به مردم خود خدمت کردند.

ارسال نظرات